Gå til innhold

Blødning etter sex


Gjest Gjest_Jente18_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jente18_*

Hei :)

Begynte å blø etter ubeskyttet sex for 1 uke og 3 dager siden, og det har ikke stoppet ennå. Det kommer ikke så mye blod, men nok til at jeg må bruke truseinnlegg.

Det har skjedd før, også etter bruk av dildo i lesbisk forhold, men da ga det seg etter en dag eller to, og var ikke i nærheten av så mye.

Noen som har opplevd at det har blødd i 10 dager etterpå? Syns liksom det begynner å bli vel lenge, på tide å gå til legen?

Tenkte jeg burde sjekke meg for klamydia. I så tilfelle har jeg hatt det lenge, hvorfor skulle det plutselig blø såpass lenge?

Kan det gi noen indikasjon på om jeg ble gravid eller ikke? Enten abort eller festeblødning? Det skulle vel tatt lengre tid, hadde sex litt før eggløsning regner jeg med, og begynte å blø dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gått til lege, det høres rart ut å blø så lenge. Jeg blør av og til bittelitt etter sex, men det skyldes rift/sprekk og slimhuden gror veldig raskt, så det er ikke normalt å blø i dagesvis. Høres ut som det kan være en kjønnsykdom eller annen infeksjon kanskje? Så gå til lege før du får kroniske plager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...