Gjest Gjest_Elin_* Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 jeg er ein aisa jenter som har minipupper. det kan være stort problem for meg noen ganger når norske gutter at til meg at jeg er mini eller en "gutt". hva kan jeg gjøre med dette her ? er det nomalt at de fleste norske gutter liker bare de jentene som har stor pupper eller? jeg kan ikke bestemme hvor store er pupper min måler,(mindre enn 65AA) tror jeg. men jeg er 154 og veie 43kg. jeg er 17 år smart. kan noen gi meg litt tips? takk nemlig
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Ikke alle menn tenner på store pupper. Bli glad i puppene dine sånn de er, selvtillit er noe av det viktigste for å fremstå som sexy! Dessuten er ikke kropp alt i ett godt forhold.
Lapetos Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Størrelsen på brystene er ikke så viktig at det gjør noe, så gutter som klager på størrelsen på brystene dine er nok i utgangspunktet ikke verdt å ha noe med å gjøre. Er ihvertfall det jeg mener
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Pupper har ingenting å si. Vær glad i dem som de er Brystene utvikler seg enda i din alder også. Er mange menn som ikke bryr seg et døyt om pupper! Har ikke så veldig store selv, men kjæresten min elsker dem for det
Gjest Maiås Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Norske menn liker allslags pupper, også de aller, aller minste! Smaken er selvfølgelig ikke den samme hos alle, men det finnes alltid noen for alle;) Selv har jeg veldig små, selv uten å være asiat. De vokste faktisk litt etter at jeg fikk meg kjæreste, pga p-piller kanskje, og fordi han lager så mye god mat, som vi koser oss sammen med. Så selv om jeg syns jeg begynner å bli litt for stor for mitt ideal, så mener han bare at kroppen min er flottere enn noensinne. Nyt at du kan gå uten bh og ha dype utringninger uten at du ser vulgær ut. Dessuten så slipper du ryggplager, at gutta bare ser på puppene istedenfor øynene, og å ikke finne klær som ikke passer fordi puppene er for store. Dessuten tror jeg at det er lettere å se slank ut når man har små pupper (selv om resten av kroppen er den samme). Sist men ikke minst, se om det er noen feks. asiatisk skuespillere som du kan bli inspirert av i forhold til luksusproblemet. Og viktigst av alt: Ikke skjul hva du har, og ikke bruk altfor mye innlegg i bh´en, så finner du fort en som liker det han ser, og ikke blir skuffet om han får se deg naken.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #8 Skrevet 1. juni 2013 Det viktige er dama som har pupppene. Anonym poster: c29c4c0d33af492b5e7aea3c9b0ca9be
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #9 Skrevet 1. juni 2013 Hvorfor legge til at du er en asia-jente? Fins mange "asia-jenter" som har store pupper og vettu Anonym poster: e4450270d099513afe18c84f250da670 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå