xxx777111 Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Hvordan kan man vite fra blikket til en jente om hun har lyst eller ikke? :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Hvordan kan man vite fra blikket til en jente om hun har lyst eller ikke? :gjeiper: www.ung.no
Gjest Sandbekken Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 (endret) Sosiale antenner? Nei nå var jeg frekk Du merker det om hun vil ha seg, vi jenter setter oss ikke bare ned og stirrer om vi vil ha litt action Endret 24. november 2009 av Sandbekken
pittie Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Sosiale antenner? Nei nå var jeg frekk Du merker det om hun vil ha seg, vi jenter setter oss ikke bare ned og stirrer om vi vil ha litt action dagens
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Sosiale antenner? Nei nå var jeg frekk Du merker det om hun vil ha seg, vi jenter setter oss ikke bare ned og stirrer om vi vil ha litt action Kan ikke du fortelle oss hva jenter gjør når de vil ha litt action da?
Gjest hooters Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Kan ikke du fortelle oss hva jenter gjør når de vil ha litt action da? De river av seg klærne med ett dyrisk brøøøøl og kaster seg over gutten de vil ha og tar han som ett villdyr midt i verste parringstida.
Gjest Sandbekken Skrevet 25. november 2009 #7 Skrevet 25. november 2009 Kan ikke du fortelle oss hva jenter gjør når de vil ha litt action da? Du finner det ut når den tid kommer
grafenberg Skrevet 26. november 2009 #8 Skrevet 26. november 2009 herregud... siden du faktisk har prestert å spørre et sånt spørsmål tror jeg helt ærlig talt at du ikke fortjener å finne deg dame...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå