Gå til innhold

klitoristimulering av samleie

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Er det noen av dere som får til dette? At klitoris blir stimulert av selve samleiet/penisroten uten at han eller henne bruker fingrene eller andre hjelpemidler?

Hvordan gjør dere dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, når jeg ligger oppå ham. Eller når han gnir mot meg istedet for å jukke. Eller han rett og slett bruker fingrene der i tillegg til penis. Men det er litt ugreit for han er så ukonsentrert når han må gjøre to ting på en gang! :skratte:

Skrevet

Jeg bruker å gni meg sjøl f eks i misjonær. Funker kjempefint, og han blir ekstra kåt av at jeg gjør det.

Skrevet

Det hender jeg kommer av at han gnir penisroten mot klitoris, men som regel gjør jeg det selv.

Skrevet

CAT stillingen (coital alignment technique far til dette bra samtidig som det stimulerer g punkt og a punkt

Gjest Gjest_Mannen_*
Skrevet

Om klitten blir stimulert direkte av penisen avhenger av hvordan dama er konstruert - hvor stor klitten er, og hvor mye den stikker ut/kommer inntil penis osv.

Det JEG likevel synes er turn-off er at når jeg ligger der og jukker/puler på harde livet og gjør så godt jeg kan - så må dama i tillegg gni tappen for å ha det bra/komme.

De begynner jeg egentlig å lure på om jeg er helt ute å kjører, og hva vitsen egentlig er med min "jobb"...

Er dama alene -ja, greit, onaner så mye hun vil - men er jeg "med på leken" - så da må det jo for f... være min oppgave å få henne til å komme. Mener jeg!

Mannen

Skrevet
Om klitten blir stimulert direkte av penisen avhenger av hvordan dama er konstruert - hvor stor klitten er, og hvor mye den stikker ut/kommer inntil penis osv.

Det JEG likevel synes er turn-off er at når jeg ligger der og jukker/puler på harde livet og gjør så godt jeg kan - så må dama i tillegg gni tappen for å ha det bra/komme.

De begynner jeg egentlig å lure på om jeg er helt ute å kjører, og hva vitsen egentlig er med min "jobb"...

Er dama alene -ja, greit, onaner så mye hun vil - men er jeg "med på leken" - så da må det jo for f... være min oppgave å få henne til å komme. Mener jeg!

Mannen

Nei, nå må du gi deg! :P Er jo bare opphissende om hun begynner å stimulere klitoris for egenhånd under sex :) Det behøver jo absolutt ikke å bety at du gjør en dårlig jobb - det betyr bare at hun vil stimulere klitoris også :) Tror du skal føle deg beæret, er noen kvinner som sliter med å stimulere klitoris sammen med partneren sin, såvidt jeg har skjønt...

Skrevet

kjøp penisring med vibrator..... gjerne typen "elefant".....

Skrevet

Mannen

Vel, da trenger du en kvinne med et følsomt g-punkt.

Skrevet

Mannen

Snakk for deg selv. Jeg vil i allefall ikke ligge med potetsekker som ligger stille og forventer behandling uten å gjøre noe selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...