Gjest Gjest_meg_* Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Er det noen av dere som får til dette? At klitoris blir stimulert av selve samleiet/penisroten uten at han eller henne bruker fingrene eller andre hjelpemidler? Hvordan gjør dere dette?
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Ja, når jeg ligger oppå ham. Eller når han gnir mot meg istedet for å jukke. Eller han rett og slett bruker fingrene der i tillegg til penis. Men det er litt ugreit for han er så ukonsentrert når han må gjøre to ting på en gang!
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Jeg bruker å gni meg sjøl f eks i misjonær. Funker kjempefint, og han blir ekstra kåt av at jeg gjør det.
felgen Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Det hender jeg kommer av at han gnir penisroten mot klitoris, men som regel gjør jeg det selv.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 CAT stillingen (coital alignment technique far til dette bra samtidig som det stimulerer g punkt og a punkt
Gjest Gjest_Mannen_* Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Om klitten blir stimulert direkte av penisen avhenger av hvordan dama er konstruert - hvor stor klitten er, og hvor mye den stikker ut/kommer inntil penis osv. Det JEG likevel synes er turn-off er at når jeg ligger der og jukker/puler på harde livet og gjør så godt jeg kan - så må dama i tillegg gni tappen for å ha det bra/komme. De begynner jeg egentlig å lure på om jeg er helt ute å kjører, og hva vitsen egentlig er med min "jobb"... Er dama alene -ja, greit, onaner så mye hun vil - men er jeg "med på leken" - så da må det jo for f... være min oppgave å få henne til å komme. Mener jeg! Mannen
Lapetos Skrevet 25. november 2009 #7 Skrevet 25. november 2009 Om klitten blir stimulert direkte av penisen avhenger av hvordan dama er konstruert - hvor stor klitten er, og hvor mye den stikker ut/kommer inntil penis osv. Det JEG likevel synes er turn-off er at når jeg ligger der og jukker/puler på harde livet og gjør så godt jeg kan - så må dama i tillegg gni tappen for å ha det bra/komme. De begynner jeg egentlig å lure på om jeg er helt ute å kjører, og hva vitsen egentlig er med min "jobb"... Er dama alene -ja, greit, onaner så mye hun vil - men er jeg "med på leken" - så da må det jo for f... være min oppgave å få henne til å komme. Mener jeg! Mannen Nei, nå må du gi deg! Er jo bare opphissende om hun begynner å stimulere klitoris for egenhånd under sex Det behøver jo absolutt ikke å bety at du gjør en dårlig jobb - det betyr bare at hun vil stimulere klitoris også Tror du skal føle deg beæret, er noen kvinner som sliter med å stimulere klitoris sammen med partneren sin, såvidt jeg har skjønt...
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #8 Skrevet 25. november 2009 kjøp penisring med vibrator..... gjerne typen "elefant".....
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #9 Skrevet 25. november 2009 Om klitten blir stimulert direkte av penisen avhenger av hvordan dama er konstruert - hvor stor klitten er, og hvor mye den stikker ut/kommer inntil penis osv. Det JEG likevel synes er turn-off er at når jeg ligger der og jukker/puler på harde livet og gjør så godt jeg kan - så må dama i tillegg gni tappen for å ha det bra/komme. De begynner jeg egentlig å lure på om jeg er helt ute å kjører, og hva vitsen egentlig er med min "jobb"... Er dama alene -ja, greit, onaner så mye hun vil - men er jeg "med på leken" - så da må det jo for f... være min oppgave å få henne til å komme. Mener jeg! Mannen Vel, da trenger du en kvinne med et følsomt g-punkt.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #10 Skrevet 26. november 2009 Om klitten blir stimulert direkte av penisen avhenger av hvordan dama er konstruert - hvor stor klitten er, og hvor mye den stikker ut/kommer inntil penis osv. Det JEG likevel synes er turn-off er at når jeg ligger der og jukker/puler på harde livet og gjør så godt jeg kan - så må dama i tillegg gni tappen for å ha det bra/komme. De begynner jeg egentlig å lure på om jeg er helt ute å kjører, og hva vitsen egentlig er med min "jobb"... Er dama alene -ja, greit, onaner så mye hun vil - men er jeg "med på leken" - så da må det jo for f... være min oppgave å få henne til å komme. Mener jeg! Mannen Snakk for deg selv. Jeg vil i allefall ikke ligge med potetsekker som ligger stille og forventer behandling uten å gjøre noe selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå