Gå til innhold

Vaske vekk svettelukt?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Ingrid_*
Skrevet

Jeg har noen klær det lukter svette av etter kort tids bruk selv om jeg ikke svetter mens jeg har de på. Har også noen klær som lukter svette når de kommer rett fra vask. Alt håp ute, de går i søpla eller er det mulig å få vekk lukten?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Pasta_*
Skrevet

Hei! Jeg har hørt noe om potetmel i vaskemaskina.. Men hvor mye og hvordan husker jeg ikke.

Skrevet

Jeg hadde det samme problemet før, da jeg kjøpte endel topper i polyester stoff. Nå har jeg sluttet å kjøpe det og har etterhvert kastet alle de gamle fordi de fikk stygge flekker under armene og luktet svette (ikke bare under armene, noen luktet midt på ryggen til og med). Kjøp klær i naturstoffer, så slipper du dette problemet.

Skrevet

Unngå skyllemidler på typiske treningsklær! Er visst noe med stoffet som reagerer uheldig med skyllemidler! Jeg dropper skyllemidler helt...!

Skrevet

Jeg har også merket at enkelte stoffer bare er sånn, og holder meg unna de som har veldig mye polyester i seg. Men basic gensre i alle farger fra H&M som koster 99kr (60% polyester, 30%bomull?) er jeg helt avhengig av. Hvor kan jeg kjøpe gode erstattere for disse?

Eddik.

Hvordan og hvor mye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...