Gjest Gjest_Ingrid_* Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Jeg har noen klær det lukter svette av etter kort tids bruk selv om jeg ikke svetter mens jeg har de på. Har også noen klær som lukter svette når de kommer rett fra vask. Alt håp ute, de går i søpla eller er det mulig å få vekk lukten?
Gjest Gjest_Pasta_* Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Hei! Jeg har hørt noe om potetmel i vaskemaskina.. Men hvor mye og hvordan husker jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Jeg hadde det samme problemet før, da jeg kjøpte endel topper i polyester stoff. Nå har jeg sluttet å kjøpe det og har etterhvert kastet alle de gamle fordi de fikk stygge flekker under armene og luktet svette (ikke bare under armene, noen luktet midt på ryggen til og med). Kjøp klær i naturstoffer, så slipper du dette problemet.
Timian Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Unngå skyllemidler på typiske treningsklær! Er visst noe med stoffet som reagerer uheldig med skyllemidler! Jeg dropper skyllemidler helt...!
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Jeg har også merket at enkelte stoffer bare er sånn, og holder meg unna de som har veldig mye polyester i seg. Men basic gensre i alle farger fra H&M som koster 99kr (60% polyester, 30%bomull?) er jeg helt avhengig av. Hvor kan jeg kjøpe gode erstattere for disse? Eddik. Hvordan og hvor mye?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå