Gå til innhold

Bruder fra sunnmøre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne fra Sunnmøre som skal gifte seg i 2010? Hadde vært kjekt å delt ideer og tanker med andre fra samme område. Kan jo hende at vi kan tipse hverandre om ting vi lurer på.

Skrevet

Hei! Vi skal gifte oss 10juli i Ålesund. Gleder oss veldig :rødme:

Hvor og når skal du gifte deg?

Skrevet

Vi skal gifte oss 10. juli på Søre Sunnmøre. :rødme:

Hvis du registrerer deg så kan jeg legge deg til å listen vi har for 2010 brudene her inne :klemmer:

Skrevet

Er alt registrert, men får av en eller annen grunn ikke til å logge meg på med brukernavnet mitt... Ligger på lista 10 juli under frk fryd :) min tilkommende er fra søre, men han har valgt å gjøre bygutt av seg :jepp:

Skrevet

Ah! jammen, da har jeg jo deg på lista :klemmer:

Merkelig at du ikke kommer deg inn. Har du prøvd å tømme cookies etc i nettleseren din?

Skrevet

Hehe... så moro!! Jeg skulle også gifte meg 19.juli i Ålesund, men så bestemte vi oss for å droppe det og heller gifte oss i New York on en mnd! Men, lykke til til alle Sunnmørsbruder!! :) Jeg skal tenke på dere 10.juli!

Skrevet
Hehe... så moro!! Jeg skulle også gifte meg 19.juli i Ålesund, men så bestemte vi oss for å droppe det og heller gifte oss i New York on en mnd! Men, lykke til til alle Sunnmørsbruder!! :) Jeg skal tenke på dere 10.juli!

Det var sprekt gjort!!! Syns dere er tøffe! Lykke til med bryllupet i New York! :klemmer::goodbye:

Skrevet

Hei jenter!

Jeg gifter meg også på Sunnmøre! Giske kirke i juni! :) Har dere funnet ut hvor dere skal bestille kake? Jeg lurer på kor dei e best.. Har lyst på noe annet en den tradisjonelle marsipankaka, feks noe ala ostekake eller fromasj med bær. (men må være i 3 etg ;))

Ellers da? Hvordan ligger dere an? Jeg kjøpte kjole forrige uke, men ikke her på sunnmøre, her fant jeg ingenting.

Skrevet

Vi fant ikke noen bakeri som kunne lage drømmekaken vår her på Sunnmøre, så vi skal få spesialbestilt en kake via en hobbybaker som er super flink.

Ellers så ligger vi godt i løypa. Det meste er booka unntatt fotograf, finner ingen som er rimelige nok, alle her på sunnmøre er jo totalt overpriset! :kjefte:

Og vi har heller ikke funnet kjole til meg, smoking/dress/sjakett til mannen eller brudepikekjoler (6 stk) eller til lille brudesvennen. Men jeg stresser ikke.

Fant du ikke noe her sa du? Ikke noe på Oksnes eller Torunns drømmekjoler? :sukk::lete: Lover ikke godt for vi har ikke vært der å tittet ennå :fnise:

Skrevet

Nei, fant ikke noe. Men da har jeg ikke vært å sett på de nye de har fått inn på Oksnes (2010-kolleksjonene).

Vi er jo forskjellige, og kan hende du finner noe som passer deg der :) Lykke til!!

Vi har bestilt fotograf fra Molde. En som tar på seg oppdrag over hel landet. Han koster nok litt, men til gjengjeld får vi rettighetene til bildene. Og i tillegg synes jeg bildene han har tatt før ser nyyydelig ut. :) (http://www.terjeaamodt.com/blog/)

Skrevet

Kjempe flotte bilder! :rødme:

Var på bryllupsshow og så noen av kjolene for 2010, litt usikkert ennå. Vi får se.

:fnise: Må vel begynne å tenke på å titte etter kjole?

Skrevet

Ja, kan være lurt det! :) Min måtte bestilles i min størrelse, så den kommer til butikken i mars. Så må jeg oppover (til Tr.heim) å tilpasse og hente. Tenkte å gjør det i april/mai.

Jeg kunne fått den sendt til meg i posten og ordnet med sydame selv, men velger å bruke salongens sydame.

Så det kan fort gå litt tid før en har den i skapet hjemme, dersom en må bestille kjole.

Skrevet

Når det gjelder kjolen og andre antrekk er jeg faktisk farlig rolig :ler: stresser mer med pynt til lokalet :ler:

Har begynt med mareritt om nettene nå :natti: om det å bli forsinket til bryllupet. Våkner helt svett, har løpt rundt i sirkel og pluttselig så rakk vi ikke vårt eget bryllup, kom usminket uten kjole :lete: helt grusomt.

Kanskje det betyr at jeg må få ut fingeren og begynne litt mer seriøst med planleggingen, ikke kun finne pynt til lokalet :ler::nei:

Skrevet

(Bare lusker litt her jeg, skal ikke gifte meg foreløbig :fnise: )

SÅ misunnelig på deg akkurat nå! Det må jo være drømmen da! Hvordan skal dere gjøre dette da? Sjømannskirke eller ikke-kristelig? Jeg drømmer om å ta med sambo til Hawaii å gifte oss der :lur: :rødme:

Jeg er forresten fra Sunnmøre altså! :jepp:

Skrevet

Hei!

lusker litt jeg også... skal ikke gifte meg før i 2011, men er fra Sunnmøre, så koselig å følge med litt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...