Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Hei. Jeg har fått mollusker på lårene og i underlivet. Er det noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre for at de skal forsvinne? Er det noen kremer eller noe sånt som virker? Legen sa at de kunne fryses bort eller skrapes bort, men det vil jeg helst ikke. På forhånd takk for alle svar
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Hei. Jeg har fått mollusker på lårene og i underlivet. Er det noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre for at de skal forsvinne? Er det noen kremer eller noe sånt som virker? Legen sa at de kunne fryses bort eller skrapes bort, men det vil jeg helst ikke. På forhånd takk for alle svar Jeg har hatt dette tre ganger, en gang i underlivet og to ganger på lårene. Den i underlivet frøs jeg bort hos legen, de to andre lot jeg bare være og ventet til de forsvant av seg selv (tar ca 10-12 måneder). Det er såvidt meg bekjent ingenting annet du kan gjøre for å få de til å forsvinne, enn å få legen til å fjerne dem. (Og jeg har undersøkt veldig mye rundt...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå