Gå til innhold

ny her...


Fremhevede innlegg

Skrevet

ny her inne.. :)

hvor lenge er det "normalt" å gå med det brystbåndet?

noen som noe erfaring med colloseum her inne?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Tinkerbella!

Nå har du havnet på forumet for Dagbøker A-D. Av en eller annen grunn er det mange brystopererte som starter tråd her og stiller spørsmål, kanskje det har noe med bokstaven B å gjøre? :)

Hvis du vil utveksle erfaringer og spørre om noe ang. kroppen, anbefaler jeg å starte en tråd inne på området Kropp og Helse. Da er det mye mer sannsynlig at du får svar fra noen som har greie på det du lurer på.

Lykke til! Hilsen Mummi :)

Skrevet
Hei Tinkerbella!

Nå har du havnet på forumet for Dagbøker A-D. Av en eller annen grunn er det mange brystopererte som starter tråd her og stiller spørsmål, kanskje det har noe med bokstaven B å gjøre? :)

Hvis du vil utveksle erfaringer og spørre om noe ang. kroppen, anbefaler jeg å starte en tråd inne på området Kropp og Helse. Da er det mye mer sannsynlig at du får svar fra noen som har greie på det du lurer på.

Lykke til! Hilsen Mummi :)

okei:) takker for tipset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...