Knøttet Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Er det ikke slik at etter at man er 23 år så får man innkalling hvert 3. år til celleprøve og gu? Er ikke sikker på tallene her, men. Problemet er at siden sist jeg tok celleprøve og gu så har jeg flyttet. Kommer jeg da til å bli innkalt hos den nye legen min, eller må jeg fikse selv? Kom plutselig på at det muligens er tre år siden sist, men husker ikke helt når sist var ...
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Kreftregisteret sender ut påminnelse hvert 3. år etter fylte 25 år hvis det ikke kommer inn celleprøve. Denne sendes til folkeregistrert adresse, men du må selv bestille time.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Stemmer, ingen inkallelse, men påminnelse. Kommer årlig om du ikke avbestiller brevene (kreftregisteret.no om jeg ikke tar helt feil) eller har tatt celleprøve i løpet av de siste 3 årenen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå