Gå til innhold

I motsetning til hva flere ser ut til å tro

Fremhevede innlegg

Skrevet

En uke er veeeldig lenge om det er han som er syk/har en stresset periode/eller lignende, men når det er meg så er en uke ett kakestykke. Men jo, en uke er mer enn nok til at jeg reagerer (selv når det er jeg som sliter med lysten) og tar meg selv (eller ham) i nakken og sier "SEX!".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når du først har hatt sex hver dag lenge, så er en uke lenge, men når du er vandt til det, er det ingen problem å holde ut i to uker. har du ikke sex, så får du ikke lyst på det heller.

Skrevet
har du ikke sex, så får du ikke lyst på det heller.

Kan ikke si det stemmer for meg, altså! Jeg blir bare mer og mer frustert jo lengre jeg går uten. :)

Skrevet

Er på dag 4 og har allerede begynt å se syner!

Haha, føler med deg!

Jeg er hakket før tvangsinnleggelse

Haha, føler med deg!

Jeg er hakket før tvangsinnleggelse ;)

LOL!

når jeg er i et forhold så er ET DØGN lenge uten sex.

Jeg er single på snart 6 året, og jeg dør litt hver dag. så til deg som sier at du ikke har lyst på sex hvis du ikke er vant med å ha sex: burn? :) du er iallefall heldig du da...

Skrevet

"Er på dag 4 og har allerede begynt å se syner!

Haha, føler med deg!

Jeg er hakket før tvangsinnleggelse"

LOL!

når jeg er i et forhold så er ET DØGN lenge uten sex.

Jeg er single på snart 6 året, og jeg dør litt hver dag. så til deg som sier at du ikke har lyst på sex hvis du ikke er vant med å ha sex: burn? :) du er iallefall heldig du da...

Skrevet

Jeg er i et forhold på 15 året og vil si at 1 uke er IKKE lenge. Men så er det sånn at vi er utrolig opptatt av andre ting, så det blir ikke den fikseringen som vi gjerne ville hatt om vi kjedet oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...