Mir Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Hei Mitt råd til andre som spør om lignende er å ta kontakt med lege. De har en funskjon at man kan stille spørsmål via nettet og så svarer de deg evt ber deg komme hvis det er nødvendig. Jeg er litt nervøs fordi jeg har begynt med betablokkere for 1 uke siden pga høy stressfaktor generelt som genererer tunge migreneanfall. I løpet av denne uken har jeg 4 dager fått stikk i hjerteregionen, og det kan vare i noen minutter før det slipper. Leser om bivirkninger men finner ikke noe om dette, jeg vet jo at mange daglig får "hjertekramper" og at det ikke er noe å bry seg om og jeg har selv hatt det, men ikke så hyppig.. Bare litt urolig mens jeg venter på svar fra legekontoret og tankene spinner hva om jeg faller om etc og slike ting.. :/ Ikke bra å sitte oppe å tenke om natten vel..: )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå