Christal Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 (endret) For en tid tilbake såg jeg noe innmari smart, en slags nødpakke som forloveren hadde som inneholdt, nål, trå, plaster etc i en bryllupsnettbutikk, MEN, jeg finner ikke linken igjen. Noen som har sette denne og vet hvor jeg kan få tak i en slik? Syns det var en super ide for henne å ha med seg en slik, uhell kan skje, også på bryllupsdagen! Endret 24. november 2009 av Christal
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Koster det så mye å lage en selv, da..? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Koster det så mye å lage en selv, da..? :klø: Godt spørsmål
Christal Skrevet 23. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2009 Kan jo lage det meste selv, hårpynt, kjole, brudebukett, stearinlys etc etc.. men så lenge penger ikke er noe problem, kjøper jeg faktisk det jeg har lyst på Den var innmari stilig og spesielt laget til brudens forlover. Størrelsen passet inni en liten veske etc..
Gjest Gjest_Huldra_* Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Kan jo lage det meste selv, hårpynt, kjole, brudebukett, stearinlys etc etc.. men så lenge penger ikke er noe problem, kjøper jeg faktisk det jeg har lyst på Godt svar
Gjest Første gjest Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Kan jo lage det meste selv, hårpynt, kjole, brudebukett, stearinlys etc etc.. men så lenge penger ikke er noe problem, kjøper jeg faktisk det jeg har lyst på Den var innmari stilig og spesielt laget til brudens forlover. Størrelsen passet inni en liten veske etc.. Daså! Fancy! (Så for meg en svær, stygg tøyveske med masse billigtull oppi som forloveden måtte drasse med seg over skuldra hvor enn hun gikk. Det hadde jo tatt seg ut. )
Christal Skrevet 24. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2009 Daså! Fancy! (Så for meg en svær, stygg tøyveske med masse billigtull oppi som forloveden måtte drasse med seg over skuldra hvor enn hun gikk. Det hadde jo tatt seg ut. ) Åhh ! nei, huff, det hadde aldri vært aktuellt. Det er jo ikke SÅ mange norske bryllupsbutikker. Selv kan jeg bare ikke finne den! Typisk
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 stearinlys etc etc Unnskyld?? Når er dette tenkt brukt?
Gjest Emely Skrevet 24. november 2009 #9 Skrevet 24. november 2009 Kan det vere denne siden her du leter etter ? Lykke til !! http://www.urbanjunkie.co.uk/product.php/6...92726a52f990481
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #10 Skrevet 24. november 2009 Her er samme kit i norsk nettbutikk
Christal Skrevet 24. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 24. november 2009 Unnskyld?? Når er dette tenkt brukt? Stearinlys? Næh, i bryllupet kanskje? Trodde ikke det var SÅ uvanlig med stearinlys i bryllup ;) Kan det vere denne siden her du leter etter ? Lykke til !! http://www.urbanjunkie.co.uk/product.php/6...92726a52f990481 Ja, det var akkurat den! Takk skal du ha. Her er samme kit i norsk nettbutikk Der var den norske "bryllupsbutikken" ikke rart jeg ikke fant den i linkene mine Takk skal du ha!
Gjest En annen gjest Skrevet 24. november 2009 #12 Skrevet 24. november 2009 Unnskyld?? Når er dette tenkt brukt? Du misforsto - det var ikke snakk om å ha stearinlys i denne vesken!
Christal Skrevet 24. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 24. november 2009 Du misforsto - det var ikke snakk om å ha stearinlys i denne vesken! Oi oi oi
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #14 Skrevet 24. november 2009 Du misforsto - det var ikke snakk om å ha stearinlys i denne vesken! Ok, jeg misforstod nok ja. Begynte virkelig å lure nå, og fikk litt dokurvassosiasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå