Gjest Gjest_hei_* Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Ser ut som denne jenta har havnet i en litt uforutsett situasjon. http://debatt.sol.no/content/sugde-forste-...-komplikasjoner Jeg er ei jente på 16 år som sitter i et dilemma her. For et par dager siden var jeg alene på kveldsjobben min med sjefen min, som er i tyveårene. Etter at vi stengte, tok han meg med på bakrommet og spurte om jeg kunne gi ham en god blowjob så han kunne slappe av. Han er kjekk, så jeg gjorde det =) Det var første gangen. Meneh..problemet er at han tok frem mobilkamera mens jeg hadde den i munnen, og ba meg om å se opp. Knipsknips, så hadde han bilde av det. Jeg syntes det var litt drøyt, og så nok litt bekymret ut, så han la det fra seg og brukte begge hender på hodet mitt istedet. Han ble ferdig med å runke og sprute meg i fjeset, noe jeg går utifra er normalt. Han ba meg smile, og vips så kommer blitzen når jeg sitter der med sæd i ansiktet. Vi var enige om å holde dette for oss selv, men nå er jeg redd for at han skal vise frem bildene til kompiser, kanskje noen som kjenner meg :S Eller legge dem ut på internett?! Kan jeg kreve at han sletter dem, og hvordan kan jeg faktisk vite at han gjør det? Jeg skjønner at jeg var litt dum, men det var vanskelig å stoppe det når det var så plutselig at det skjedde.
LukaFrost Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Ser ut som denne jenta har havnet i en litt uforutsett situasjon. http://debatt.sol.no/content/sugde-forste-...-komplikasjoner Er det mulig? Jeg håper virkelig ikke at den jevne 16åring går rundt og tror at det er vanlig at sjefen ber om en avsugning og at jenter skal stille opp da.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Hun fikk som fortjent. Hvor dum kan man bli?
Draum Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Dum? Da jeg var 16 tror jeg nesten jeg hadde blitt livredd om jeg var helt alene i et låst og lukket lokale sammen med sjefen min og han hadde spurt om noe sånt jeg også. Kan hende jeg hadde gjort det jeg også i frykt for hva som ville skje om jeg sa nei..
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Kjære vene, er det mulig?? Sjefen burde hatt sparken, jenta burde ha et kurs i selvrespekt, og "kunsten å si nei".
Gjest Mann 40 år Skrevet 25. november 2009 #7 Skrevet 25. november 2009 Hvis dette er sant så er det et klart overgrep! Dette er ikke en vanlig situasjon etter jobb. Forøvrig er det ikke vanlig at voksne mannfolk spruter sæd i ansiktet på jenta. Heller ikke vanlig å ta bilde.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #8 Skrevet 25. november 2009 Innlegget som ts viser til er nok bare skrevet av en eller annen skamkåt kvisete tenåringsgutt som drømmer om å gjøre det samme selv.
Lapetos Skrevet 25. november 2009 #9 Skrevet 25. november 2009 Hvis dette er sant så er det et klart overgrep! Dette er ikke en vanlig situasjon etter jobb. Forøvrig er det ikke vanlig at voksne mannfolk spruter sæd i ansiktet på jenta. Heller ikke vanlig å ta bilde. Helt enig med deg! Noe så respektløst og bent frem jævlig... Jeg blir kvalm! Skulle vært anmeldt. Skjønt, jeg frykter det ikke hadde nådd så langt, siden det var "Friviliig"...
Rimmern Skrevet 25. november 2009 #10 Skrevet 25. november 2009 Folk lar seg utrolig lett lure av tulleinnlegg. Det er ikke det at noe slikt ikke KAN forekomme, men slike innlegg som dette er tulleinnlegg i 99% av tilfellene.
Gjest Roberta, 38 Skrevet 25. november 2009 #11 Skrevet 25. november 2009 Ser ut som denne jenta har havnet i en litt uforutsett situasjon. Tull...dette er da hverdagslig for oss alle!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå