Gjest Glør Skrevet 24. november 2009 #21 Skrevet 24. november 2009 (endret) Der jeg jobbet før hadde de et slags ubekvems-tillegg dersom slikt skjedde. Var som regel de som jobbet med å stable vogner og ta flaskeautomaten som fikk tilbudet. Var det oppkast, tiss eller bæsj så fikk de et tillegg på 700,- for å tørke opp. Samme her. Da jeg jobbet på et sted som arrangerte julebord hadde vi ett eget spytillegg. Litt usikker på hvor mye det, var siden det heldigvis aldri hendte på min vakt. Endret 24. november 2009 av Glør
mæda Skrevet 24. november 2009 #22 Skrevet 24. november 2009 en ting er å være serviceinnstilt å tørke opp, men denne mora kunne godt beklaget seg og tatt kontakt med betjeninga allerede etter 1. oppkast, ikke bare vandret videre i butikken som om ingen ting har hendt!
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #23 Skrevet 24. november 2009 Uffameg, stakkars unge da! Hvem i allverden drar med seg en omgagangssyk unge på butikken... Huff! Og ja, om jeg hadde vært butikkansatt hadde jeg tørket opp. Det er sånt jeg forventer at de i butikken ordner opp i. Og det trenger ikke være helt grusomt om man bare tar seg selv litt i nakken, og tenker at dette er noe som kan skje oss alle! Alle har da spydd før, tenk på alle mødre rundt om i de tusen hjem som vasker spysengeklær og spyputevar Det er ikke deilig akkurat, men det må da gjøres om uhellet skulle være ute! Joda, men det er ikke alle som takler spy. Min mormor hadde to bøtter da hun vasket spy etter de tre ungene sine - en til å vri opp kluten i og en som hun selv spydde i mens hun vasket... Jeg synes at moren burde tilbudt seg å vaske vekk spyet, men hun hørtes jo ikke helt normal ut. Ta med seg en unge som spiser softis i butikken og i tillegg bare titte videre i butikken etter at ungen har spydd høres helt bak mål ut. Mamma fikk meg alltid til å spise opp isen før vi gikk inn i butikken da jeg var liten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå