Gå til innhold

Sjokoladekalender til advent på jobb


Gjest ganske fersk i jobben

Anbefalte innlegg

Gjest ganske fersk i jobben

Jeg er forholdsvis fersk i jobben min og vi er ikke så mange ansatte. Vi er 9 stk. Der jeg jobbet før var det noen som kjøpte inn sjokoladekalender til advent og jeg syns det var koselig :)

Jeg har vurdert å gjøre det nå, men siden jeg er ganske fersk veit jeg ikke hvordan de vil ta det. Ville du syns det var koselig? Eller ville du ikke likt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er forholdsvis fersk i jobben min og vi er ikke så mange ansatte. Vi er 9 stk. Der jeg jobbet før var det noen som kjøpte inn sjokoladekalender til advent og jeg syns det var koselig :)

Jeg har vurdert å gjøre det nå, men siden jeg er ganske fersk veit jeg ikke hvordan de vil ta det. Ville du syns det var koselig? Eller ville du ikke likt det?

Om du skal gjøre det foreslår jeg at du gjør det anonymt. Altså at det bare plutselig står en kalender der. ;)

Ellers ville jeg kanskje hintet frampå litt. Kanskje pleier de å ha en annen slags kalender? Hvordan er miljøet? Søt tanke av deg, da. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da virkelig ikke være noen som reagerer på en kalender?

Jeg hadde blitt glad jeg, om noen kjøpte inn noe slikt på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider

For en skjønn tanke, jeg hadde definitivt vært i godt humør resten av uken hvis jeg kom på jobb og oppdaget at noen hadde kjøpt en kalender. Vitner om godt forsøk på å skape et hyggelig og trivelig miljø :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ganske fersk i jobben
Det er bare koselig. Hvordan har du tenkt å fordele bitene?

Hadde tenkt å kjøpe en sjokoladekalender til hver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...