Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 14:00 - 14:30 ×

masse kos

Gjest Gjest_gutt_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

i går kveld når jeg og kona mi gikk til sengs , så la hun sg på magen med hodet hvilende på penisen min mens jeg maserte skuldrene hennes! kjempe erotisk og godt! det var selvsagt umulig å unngå at jeg fikk ereksjon ; men det ordnet hun med å gje meg oralsex helt til jeg fikk utløsning! det var helt fantastisk og anbefales på det sterkeste!jeg er så gla i den jenta! dette er no vi gjør ganske ofte ! prøv d ut dere også da vel.... :yvonne:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
i går kveld når jeg og kona mi gikk til sengs , så la hun sg på magen med hodet hvilende på penisen min mens jeg maserte skuldrene hennes! kjempe erotisk og godt! det var selvsagt umulig å unngå at jeg fikk ereksjon ; men det ordnet hun med å gje meg oralsex helt til jeg fikk utløsning! det var helt fantastisk og anbefales på det sterkeste!jeg er så gla i den jenta! dette er no vi gjør ganske ofte ! prøv d ut dere også da vel.... :yvonne:

Fikk hun utløsning av nakkemassasje :O

Skrevet
Fikk hun utløsning av nakkemassasje :O

Det stod jo at han fikk utløsning. Smart å lese innlegget :-)

Skrevet

Kone? Uææ, hvem har stjålet identiteten til gjest_gutt? En ting er at han neppe er gift, men det er også et ord som mangler i innlegget hans :gjeiper:

Skrevet
Det stod jo at han fikk utløsning. Smart å lese innlegget :-)

Det var jo akkurat det jeg gjorte..

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet
Kone? Uææ, hvem har stjålet identiteten til gjest_gutt? En ting er at han neppe er gift, men det er også et ord som mangler i innlegget hans :gjeiper:

er drittlei alt mas om skrivefeil osv! det som er sikkert er at jeg har vert gift med henne over 14 år og jeg elsker henne kjempehøyt!hensikten med inlegget var kun å gje et godt og erotisk tips par som er gla i hverandre! :lur:

Skrevet

Syntes tipset var bra jeg, hørtes veldig fint ut

Skrevet

Hey, ikke tull med gjestegutten. Han skriver ikke nynorsk, ei heller innlegg uten f***** :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...