Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 i går kveld når jeg og kona mi gikk til sengs , så la hun sg på magen med hodet hvilende på penisen min mens jeg maserte skuldrene hennes! kjempe erotisk og godt! det var selvsagt umulig å unngå at jeg fikk ereksjon ; men det ordnet hun med å gje meg oralsex helt til jeg fikk utløsning! det var helt fantastisk og anbefales på det sterkeste!jeg er så gla i den jenta! dette er no vi gjør ganske ofte ! prøv d ut dere også da vel....
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 i går kveld når jeg og kona mi gikk til sengs , så la hun sg på magen med hodet hvilende på penisen min mens jeg maserte skuldrene hennes! kjempe erotisk og godt! det var selvsagt umulig å unngå at jeg fikk ereksjon ; men det ordnet hun med å gje meg oralsex helt til jeg fikk utløsning! det var helt fantastisk og anbefales på det sterkeste!jeg er så gla i den jenta! dette er no vi gjør ganske ofte ! prøv d ut dere også da vel.... Fikk hun utløsning av nakkemassasje :O
Gjest wahaj Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Fikk hun utløsning av nakkemassasje :O Det stod jo at han fikk utløsning. Smart å lese innlegget :-)
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Kone? Uææ, hvem har stjålet identiteten til gjest_gutt? En ting er at han neppe er gift, men det er også et ord som mangler i innlegget hans :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Det stod jo at han fikk utløsning. Smart å lese innlegget :-) Det var jo akkurat det jeg gjorte..
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Kone? Uææ, hvem har stjålet identiteten til gjest_gutt? En ting er at han neppe er gift, men det er også et ord som mangler i innlegget hans :gjeiper: er drittlei alt mas om skrivefeil osv! det som er sikkert er at jeg har vert gift med henne over 14 år og jeg elsker henne kjempehøyt!hensikten med inlegget var kun å gje et godt og erotisk tips par som er gla i hverandre!
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Syntes tipset var bra jeg, hørtes veldig fint ut
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 Hey, ikke tull med gjestegutten. Han skriver ikke nynorsk, ei heller innlegg uten f*****
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå