AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #41 Skrevet 24. august 2018 På 21.8.2018 den 20.58, AnonymBruker skrev: Nei, han får enten komme inni meg så jeg får gå på dass etterpå og suge det opp med en tampong Anonymkode: 5e5bf...6ea 😄 Suge opp sæd med tampong? Å kjenne at det renner ut etterpå er jo kjempesexy. Og lukter godt når det er en miks av meg og han... På 20.8.2018 den 2.37, AnonymBruker skrev: typen spruter aldri på kroppen min, bare inni munn. Har aldri skjønt poenget med å sprute i ansiktet eller på magen, har hatt sett med mange og har faktisk aldri blitt spurt om det, aldri har noen forsøkt heller. Må være en greie for folk i 18-19åra? Anonymkode: b7605...f21 Nei, det er en dominanse-ting. Hvis det ikke er deres greie er det helt ok. Anonymkode: a641d...1bd
csb Skrevet 24. august 2018 #42 Skrevet 24. august 2018 Enten spruter han meg langt ned i halsen eller så spruter han meg i ansiktet/puppene. Da gnir han det godt utover også må jeg ofte sove med det før jeg får dusje det vekk dagen etter. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #43 Skrevet 28. oktober 2018 Spruter over hele ansiktet å puppene, hvis jeg ikke skal noe etterpå, lar jeg det bare være på til jeg alikevel skal dusje Anonymkode: f9b61...1b4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå