Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal kjøpe ny innredning til kjøkkenet og skal altså velge benkeplate fra Ikea og har vurdert steinplate. Hva anbefaler dere, og hvilke erfaringer har dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Una_*
Skrevet
Skal kjøpe ny innredning til kjøkkenet og skal altså velge benkeplate fra Ikea og har vurdert steinplate. Hva anbefaler dere, og hvilke erfaringer har dere?

Jeg har nytt kjøkken i mitt nye hus og har valgt steinplate til kjøkkenbenken. Er kjempeglad for valget mitt - det er bare helt utrolig lekkert. Kjøpte min gjennom HTH, den var (stein)dyr - kostet nær 60.000 - men sannelig så var det verd hver krone.

Har spoter under overskapene som lyser ned på granittplaten og gir en glans uten likestykke :)

Skrevet

Sant det, det er lekkert med stein. Vil i alle fall ikke velge laminat. Og massivt tre er det vel så pass mye vedlikehold at den faller bort.

Gjest Gjest_Janie_*
Skrevet

Jeg holder også på med å finne ut hva slags benkeplate jeg skal velge til mitt nye hvite høyglans kjøkken (som enda ikke er satt opp)

Har selvsagt falt for en av de dyreste stein platene - black galaxy. :) Det kommer til å koste flesk men høres ut som om det er verdt det. har hørt benkeplatene på IKEA har fått litt negativ omtale, men det e vel mest mht feilmåling. Med stein kommer jo leverandøren hjem til deg.

Noen som har hørt om Diapol? Ser ut som om de kan være de rimeligste, har en fin priskalkulator på nettet.

Lykke til!

Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet

Enig med Jane - Black Galaxy er nydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...