Mir Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Er interessert i å vite hva folk bruker av penger på denne hobbyen. Selv har jeg nylig startet og allerede i løpet av et par dager svidde jeg av 1000 kroner på papir, diverse pynt og annet utstyr som selvfølgelig er en (engangs)investering. Jeg tenker jo at man vil gjerne lage ulike layouts som ikke ser helt like ut, det betyr vel at man går til innkjøp av mye forskjellig, og derfor går også beløpene opp. Hvor mye bruker du, og hvor mye scrapper du ?
Supramundane Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Jeg scrapper masse, det er noe jeg elsker å bruke tid på. Det er vanskelig å sette fingeren på hvor mye jeg bruker, men det er nok mellom 2-3000 i mnd. Da inkluderer jeg også utgifter jeg har med de sosiale treffene vi har (kjøring, mat, osv). Jeg tenker at det får jeg gjøre til det blir noen barn inne i bildet, da må jeg vel prioritere litt annerledes..
estrella Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Det er veldig variabelt. En mnd kan jeg bruker langt over 1000 kr, mens en annen mnd bruker jeg under 1000 kr. Det spørs hvor mye penger jeg har i utgangspunktet!
Heart7086 Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Jeg bruker ikke så mye nå i innkjøp av forksjellige scrappe-ting og tang.. men til nå har jeg nok brukt noen 1000-lapper.. I mnd kan det vel gå alt fra 0,- til 2000,-.. Alt etter hva jeg trenger, hva jeg har råd til og om jeg finner noe interessant(salg er morsomt og billig:)
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Bruker nok mellom 2-3000 kr... alt ettersom hva jeg "trenger" og skal lage. Bruker altfor mye hvertfall
Gjest Katee Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Har dabbet av med scrapping min (å! hvorfor det egentlig??!) Men i begynnelsen brukte jeg myyyyye! Over 1000,- i mnd minst, tror jeg. Var student. Skjønner ikke hvordan jeg klarte det?! Nå ser jeg meg nesten ikke råd til det lenger... huff, kanskje jeg skulle begynne igjen
Mir Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2010 Heisann =) Ja, da er jeg vel innenfor normalen. Det er så lett å raske med seg så mange ting fra nettbutikker, og så plutselig er det 600 kroner,.. eller 400 i butikken..osv. Er også student, så jeg prøver å ikke ta helt av! Hva bruker dere mest, pynt og slikt, lager dere bildeoppsett eller kort mest ? jeg har lurt på å investere i noen stempler også, og ikke bare fortsette å kjøpe dyre (små) saker .. Det er jo utrolig morsomt å scrappe og tiden går så fort! men plutselig trenger jeg mer papir eller ting
Supramundane Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 Jeg tror de fleste som kommer inn i denne hobbyen finner ut at de bruker aaaalt for mye penger på det..
Gjest Katee Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Bruker mest på papir. Har funnet ut at en har utrolig mye liggende hjemme som kan brukes som pynt (gamle smykker som en ikke bruker, utenlandske mynter, osv) Scrapper mest album og enkeltbilder som jeg setter i ramme...
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #10 Skrevet 10. januar 2010 Heisann =) Ja, da er jeg vel innenfor normalen. Det er så lett å raske med seg så mange ting fra nettbutikker, og så plutselig er det 600 kroner,.. eller 400 i butikken..osv. Er også student, så jeg prøver å ikke ta helt av! Hva bruker dere mest, pynt og slikt, lager dere bildeoppsett eller kort mest ? jeg har lurt på å investere i noen stempler også, og ikke bare fortsette å kjøpe dyre (små) saker .. Det er jo utrolig morsomt å scrappe og tiden går så fort! men plutselig trenger jeg mer papir eller ting Jeg driver mest med kortlaging men scrapper også gammel emballasje, chipboard album, bokser o.l..Jeg bruker hvetfall mye blomster, charms, eyelets, brads, knapper, bånd også stempler jeg som regel et motiv som jeg fargelegger med distress ink.
estrella Skrevet 14. januar 2010 #11 Skrevet 14. januar 2010 Jeg lager mest kort o.l Synes det er kjekkest! Skal prøve å bli litt flinkere på album, men jeg er ikke så flink til å sette sammen fine sider Akkurat nå sliter jeg med å finne en god metode å fargelegge stempelmotivene mine. Noe som irriterer meg! Jeg får ikke til å bruke vannpensel og le plume-tusjer, som jeg har sett "oppskrifter" på nettet til.. Foreløpig bruker jeg bare akvarellblyanter.. har lyst å prøve meg på promarkers, men sukk, det er så dyrt med slike ting.
Gjest Bond Skrevet 16. januar 2010 #12 Skrevet 16. januar 2010 Tråden er delt. Innleggene om fargelegging kan finnes her Bond, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå