Gjest Forlover i mai Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Jeg skal være forlover i mai. Tenkte å kjøpe en fin gave til den kommende "brura". Hun er ganske klassisk og enkel av seg. Men hva synes dere bruder det hadde vært hyggelig å fått? Har tenkt på sånne perler/strass greier til å pynte håret med, evt noe annet som er blått... (hun vil ikke ha tiara!) Pris ca 500 kr. Hmmm.. hva trenger dere? Hadde vært stas om gaven hadde betydd noe liksom.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Jeg skal selv gifte meg, og ville IKKE satt pris på å få noe av min forlover som var meningen at jeg skulle bruke i byllupet mitt - det har jeg lyst til å plukke ut helt selv. Gi henne en typisk venninnegave som du pleier - og la henne selv velge ut tilbehør til den store dagen!
Gjest TS Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Trådstarter her. Ser poenget ditt og ønsker jo ikke at hun skal føle det slik.. Men er jo så mye greier i den bryllupsindusstrien nå at jeg tenkte hun kunne like gjerne få noe i forbindlse med det. Kan like gjerne være fotoalbumber, tilbehør til barna, noe til bryllupsreisen osv osv Men kanskje like greit å la være.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Åh, nå fikk jeg dårlig samvittighet - mente ikke å være så krass som jeg tydeligvis virket!! Jeg bare vet med meg selv at dersom jeg hadde fått en "brude"gave av min forlover, hadde jeg følt meg forpliktet til å bruke det, og jeg har virkelig lyst til å kunne velge og vrake selv Kjempekoselig tenkt av deg, det må jeg si
^^Belle^^ Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 (endret) Men dersom du har lyst til å gi noe bryllupsrelatert, kan du jo snakke med henne og avtale noe du kan kjøpe? For jeg er litt enig med gjest over, at hårpynt o.l. er definitivt noe jeg ville valgt ut selv. Noe som kunne ha vært litt kult er jo bikini med ''bride'' på eller noe i den duren. Det hadde jeg vært utrolig takknemlig for, for det er noe jeg ikke hadde samvittighet til å bruke penger på, etter at vi hadde brukt så mye penger på alt annet. Altså, dersom de skal på bryllupsreise til varmere strøk that is. Endret 23. november 2009 av ^^Belle^^
Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Hva med gavekort på hudpleie eller manikyr? Det hadde ihvertfall jeg satt pris på!!
Mara Jade Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Gavekort må jo være tingen her ja. Manikyr, hudpleie, fotpleie eller aromaterapi eller noe slikt hadde jeg ihvertfall ønsket meg! Deilig med en liten oppfriskning før bryllupet.
Gjesten Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 Kan du ikke kanskje lage et gavekort? Slik at gaven blir at du tar henne med ut og finner noe. På den måten kan du spandere, men hun får selv velge?
Frk. Belle Skrevet 24. november 2009 #9 Skrevet 24. november 2009 Hva med gavekort på hudpleie eller manikyr? Det hadde ihvertfall jeg satt pris på!! Det synes jeg var en kjempegod idee Tror sannelig jeg skal ønske meg det til jul selv...
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #10 Skrevet 24. november 2009 Hva med en lekker nattkjole/neglisje til bryllupsnatten? Den er det vel ikke like viktig for bruden å velge selv?
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #11 Skrevet 24. november 2009 Hva med en lekker nattkjole/neglisje til bryllupsnatten? Den er det vel ikke like viktig for bruden å velge selv? Jo, det vil jeg mene det er - jeg kan bare snakke for meg selv når jeg sier at jeg bedre enn min forlover kjenner min kommende manns smak - og derfor ville det vært viktig for meg å kjøpe dette selv. Ikke det at jeg bruker noen form for nattøy, og i hvert fall ikke kommer til å gjøre den DEN natten...
Gjest Pippelipp Skrevet 24. november 2009 #12 Skrevet 24. november 2009 Jeg hadde hatt lyst på en skulderveske "tote" med "just married" på eller badehåndklær til oss begge med "just married" på. Eller koffertnavnelapper til bryllupsreisen eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå