Gå til innhold

Hva faen er galt med folk?


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi... Det var ikke akkurat det vakreste jeg har sett nei... Takke seg til naturlige bryster. Det går vel kanskje an å bli avhengig av slike operasjoner? Kanskje det er det som har skjedd?

Skrevet

Ingen gutter kan vel bli tent av det det? :klø:

Skrevet

Har man en fetish så har man det. Det kan ikke forklares, så ja noen tenner på det.

Skrevet
Har man en fetish så har man det. Det kan ikke forklares, så ja noen tenner på det.

Ja, det er jo sant.

Men lurer virkelig på hvorfor dama gjorde det.

Skrevet

Det verste er vel at det finnes plastikkirurger som går med på dette.

Skrevet

Nå står det nå big tits i linken (noe jeg ikke så med en gang), men jeg synes virkelig at ts-ene burde beskrive hva som er på linken.

Skrevet
Nå står det nå big tits i linken (noe jeg ikke så med en gang), men jeg synes virkelig at ts-ene burde beskrive hva som er på linken.

nei nå får du gi deg, det finnes med støtende ting enn det der.

Skrevet

det bildet der kan vel umulig være ekte?

nei, jeg nekter å tro på det.

photoshop all the way.

Skrevet

Ikke rart hun må støtte seg til veggen...

Blir trist av slike bilder. Kirurgen må enten være skruppelløs eller ekstremt opptatt av å ikke være paternalistisk i forhold til kundens ønsker.

Skrevet

Jaja, hun trenger iallefall ikke å bekymre seg for at hun ikke har et bord i nærheten. Det der var rett og slett fælt å se på.

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
nei nå får du gi deg, det finnes med støtende ting enn det der.

Tenk før du snakker? Mange er jo på KG fra jobb etc. og vil derfor ha det påpekt.

Skrevet

Et par år med -Det dær- og hun sitter i rullestol med ødelagt rygg.

Må jo føles som å være permanent gravid i 9 mnd med tvillinger (minst)

Synes det er direkte frastøtende ekkelt,, enkelte er født gale og gjør slikt for å vise seg frem til envær pris.

(en kan jo bare tenke seg til damen om 20 år med hengepupper i den størrelsen der :skratte: kan ikke tenke meg det er noe ....lekkert)

Skrevet
Det må da være et manipulert bilde. Ingen vil da se ut sånn?

må være manipulert....

Skrevet

Manipulert eller ei, æsj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...