Gå til innhold

Bernaisesaus og hvitvinseddik

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte jeg skulle prøve å lage hjemmelaget bernaisesaus i dag! Gikk bort på butikken, men de hadde ikke hvitvinseddik. Eneste jeg fant var Balsamico vineddik som jeg tok med meg, men regner med det ikke er det samme.. Står at man kan bruke det i sauser osv, men den egner seg kanskje ikke i bernaisesausen?

Er det evnt noe annet jeg kan bruke eller kan jeg bare gi opp hele sausen i dag..?

:)

Endret av Cuba
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tenkte jeg skulle prøve å lage hjemmelaget bernaisesaus i dag! Gikk bort på butikken, men de hadde ikke hvitvinseddik. Eneste jeg fant var Balsamico vineddik som jeg tok med meg, men regner med det ikke er det samme.. Står at man kan bruke det i sauser osv, men den egner seg kanskje ikke i bernaisesausen?

Er det evnt noe annet jeg kan bruke eller kan jeg bare gi opp hele sausen i dag..?

:)

Du kan bruke eplecidereddik i stedet for.

Skrevet
Du kan bruke eplecidereddik i stedet for.

Oki! Jeg har ikke det heller, men da kan det hende jeg tar meg en ny tur på butikken etterpå for det så jeg sto der nemlig :P

Takk!

Skrevet
Oki! Jeg har ikke det heller, men da kan det hende jeg tar meg en ny tur på butikken etterpå for det så jeg sto der nemlig :P

Takk!

Bruker bearnaisseessens jeg, men er kanskje juks det ;)

Da med persille i stedet for estragon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...