Gå til innhold

1 uke igjen - og ingen kjole!!!!(langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jumper oppå gjerdet ilag med de andre tuppene...MED kopp og kakao. Noen som har lyst å skjeie ut med en dæsj krem på toppen??;)

.......håper Mikkelbrud har fått kjolen i hus!! Nå er det jo ikke lenge igjen heller....*nesten så man biter negler her*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det koselig gitt, nesten så jeg ikke vil gå hjem.

Håper kjoleproblematikken ordner seg!!!

Dette er orntli nervepirrende!!!!!!!!

Skrevet

*rraaaph*

Har spist middag, jeg, og var helt sikker på at vi skulle ha hørt noe nå....

*roper*

Miiikkeelbruuuuuud!!!

Skrevet

En gang til Tex: Miiiiiiiiiiiiiiiiikkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelbruuuuuuuuuuuuuuuuuuuud!!!!!

Skrevet

ojojojo..og vi har fotsatt ikke hørt noe.

Er det positivt eller negativt tro?

Blir jo helt nervøs her jeg sitter. Håper virkelig jeg slipper å oppleve noe lignende i forbindelse med mitt bryllup. Jeg hadde blitt ett nervevrak. :o

Skrevet

Satt akkurat og tenkte at det burde ha skjedd noe nå.....

Skrevet

Hrrrmmmmmmffffffffft.......

Fortsatt ingenting? Gledet meg sånn til å komme på jobb og høre om den perfekte kjolen til Mikkelbrud :)

Skrevet

Juhuuuuuuuu!!!!!

*holder hendene opp og veiver med armene*

Her er vi og venter!!!!!

Skrevet

Du svare oss, vi dør av spenning og angst med deg.

Husk å ikke skyt postbudet :cry:

------------------

GIFTER MEG 28.02.04 :hjerte:

Skrevet

HVA SKJER A? :o

Nå har jeg sittet og fulgt med på denne linke med stor spenning i 3 dager. Tok meg til og med en kopp kakao sammen med Tex og de andre i går. :lol:

Gi oss tilbakemelding før vi forgår av spenning!!! :hoppe:

Skrevet

Hei alle sammen, stakkar dere, dere har ventet på svar skjønner jeg! Unnskyld, jeg skammer meg for ikke å ha vært her inne på noen dager :oops: Og særlig siden det er så mange som har tenkt på meg! Men dere har kost dere med kakao ser jeg :ler: Tilbake til saken: Kjolen kom I GÅR (!) og da var jeg selvfølgelig nærmere hysterisk! Men nå er den i alle fall her, og gjett hva: den satt som et skudd, behøver ingen justeringer i det hele tatt!!!!! Jakka var kanskje LITT stor, men det er det ingen som legger merke til tror jeg. Ellers så var slepet minst en meter kortere enn det jeg hadde bestillt, men det betyr søren ingenting det heller! Jeg har kjole å gifte meg i tra-la-la :D Og jeg hadde prøvetime hos frisør og sminkør på tirsdag og syns jeg ble veldig fin, så dette blir nok bra likevel! Tusen, tusen takk alle dere som har brydd seg om hvordan det har gått, jeg har kost meg med alle innleggene!

Stor takknemlig klem til dere alle fra meg!

Skrevet

Men jammen var det god kakao, da!!

*klapper seg på magen*

Tar en kopp til idag vi , etterpå, ser ut til å drøye, detta....

Skrevet

Så bra!!! Gratulerer med vel gjennomført (?) !!!!

Nå ble vi alle :hoppe::hoppe::hoppe: glade :)

Har du bilde av den berømte kjolen?

Skrevet

Å NÅ BLE JEG GLAD

Har tenkt så mye på deg. Nå er det ingenting som kan ødelegge dagen din, håper du får et fantastisk bryllup med en fantastisk kjole.

"Snurre tørker en gledes tåre" :grine:

Skrevet

:o Hvorfor har ikke jeg fått kakao ? :roll: :oops: :cry:

Skrevet

OIOIOI fikk ikke med meg at kjolen faktisk har dukket opp!!!

Gratulerer Mikkelbrud, men jammen var det på tide, da!!!

Det ordner seg for snille jenter vettu....

*slenger over termosen til Snurre*

Værsjsjsjegoo!

Skrevet

Jeg har bilde av kjolen Cappo, men bare på fil, så ingen link dit dessverre! Men jeg kan selvfølgelig gjerne sende deg bildene hvis du sender meg en PM med mailadresse. Vil jo gjerne høre deres mening om kjolen jeg vettu :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...