Gå til innhold

Hettans treningsdagbok

Hettan

Anbefalte innlegg

eg har alltid blitt sett på som heldig fordi eg er naturlig tynn, har kunnet spise ka som helst uansett.. og av en eller annen grunn så i sommer ble eg dårlig på grunn av hypofysen, og nå har det hele snudd.. siden mai har jeg gått fra 50 til 70 kilo.. og min kjæreste fant ut at han skulle si at det ikkje var for å såre meg, ikkje for at eg skulle bli lei meg men eg hadde lagt på meg og det var synlig.. Så nå skal eg prøve å komme meg i form igjen.. Har fått meg medlemskap på Sats og skal prøve å gå der 3 dager i uken.. Eg har snakket med fysioterapaut som eg går til en gang i blandt på grunn av rygg og bein skade, så jeg skal gå på en såkaldt glider på Sats.. Kjæresten min skal og begynne å trene igjen.. Men siden vi har llitt annerledes timeplan siden han er i fast jobb og jeg er student så blir det ikkje så mye vi trener sammen.. Men jeg har funnet ut at hvis jeg klarer å begynne med 1 time på glideren om gangen i rolig tempo slik som fysioterapauten har sagt så skulle jeg vel klare å få tilbake den gode gamle vekten min.. og bedre kondis.. håper jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :vinke:

Så bra du har snakket med en fysioterapaut for å finne hvilke øvelser som passer best for deg. Høres ut som du har lagt opp en fin plan. Skjønner godt at det er hyggelig å trene med kjæresten sin, men er utrolig mange bra timer på sats, så du slipper godt å trene alene, hvis du ikke ønsker det =)

Gleder meg til å følge deg videre :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

I disse eksamenstider er det vanskelig å finne motivasjon og lyst og tid til å trene.. og nå har eg blitt syk i tillegg.. så blir vel noen dager før eg får trene... Er hektisk med eksamener og mye lesing og pugging..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert: Trening gir resultater, bare du legger innsatsen i det! Skjønner at det kan være spesielt vanskelig for deg som har vært naturlig tynn før, men se på det på denne måten: Nå har du mulighet til å få fokus på helsa di på en helt annen måte. Siden du var tynn før var det ikke nødvendig å trene, og som vi alle vet er det bedre å være overvektig og i god form enn normal og i dårlig form mtp sykdommer og slike ting. Se på dette som en mulighet til å bli bedre kjent med kroppen din - du har selvsagt lov til å sørge over at ting ikke lenger er som de var, men om du klarer å "se lyset" - se framover og utnytt muligheten til å bli et bedre trent menneske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har eg vært ganske flink.. kom meg tidlig avgårde ut døren og på trening.. En time på glideren og det var egentlig ganske tungt.. Men er veldig fornøyd siden eg faktisk kom meg avgårde.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...