Gå til innhold

Føler meg... brukt?

Fremhevede innlegg

Gjest fredrick
Skrevet

Hei.

Var på fest forrige helg hos ei jente. (Hun som bodde i leiligheta) Masse folk, fin stemning og både jeg og resten var godt påan. Jeg kom med noen vitser og fikk folk til å le og booom, så var denne jenta kåt som faen. Hun tok meg i handa etter ca. 5 min og drog meg fra stua og inn på soverommet sitt. Vi låste døra og begynte å kline, hun dro ned buksa mens vi sto der.. så slikket jeg henne i sikkert 10 minutter.. slikket henne på puppene også.. hun la seg i sengen.. jeg fortsatte og kline med henne og fingre henne litt.. Så tenkte jeg at jeg skulle dra frem "gunnern" siden dette bare gikk en vei. Med en gang jeg røyste meg og tok løs beltet, så plutselig ombestemmer hun seg og sier hun har type og skylder på det gjentatte ganger.. (Hun har ikke type. Spurte to venninner av henne + har gravd litt på nettby og FB)

Hun røyste seg opp og kledde på seg og begynte å skyve meg unna og skulle skyndte seg ut døra når jeg skulle prøve å få henne til å ombestemme seg. Jeg trakk meg tilbake og tok på meg beltet igjen.

Vi begge var ikke HELT kanon heller. Vi var oppegående altså..

(Hun er 18 og jeg er 18)

Lå å tenkte for meg selv dagen etterpå hvorfor hun gjorde det.. Ville hun bruke meg som et leketøy og deretter bare ditche meg når hun hadde blitt slikket og fingret? Var det meningen at hun bare skulle få og slippe å gi tilbake?

Følte meg rett og slett brukt!

Håper dere jenter kan hjelpe meg her... :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_anita_*
Skrevet
Hei.

Var på fest forrige helg hos ei jente. (Hun som bodde i leiligheta) Masse folk, fin stemning og både jeg og resten var godt påan. Jeg kom med noen vitser og fikk folk til å le og booom, så var denne jenta kåt som faen. Hun tok meg i handa etter ca. 5 min og drog meg fra stua og inn på soverommet sitt. Vi låste døra og begynte å kline, hun dro ned buksa mens vi sto der.. så slikket jeg henne i sikkert 10 minutter.. slikket henne på puppene også.. hun la seg i sengen.. jeg fortsatte og kline med henne og fingre henne litt.. Så tenkte jeg at jeg skulle dra frem "gunnern" siden dette bare gikk en vei. Med en gang jeg røyste meg og tok løs beltet, så plutselig ombestemmer hun seg og sier hun har type og skylder på det gjentatte ganger.. (Hun har ikke type. Spurte to venninner av henne + har gravd litt på nettby og FB)

Hun røyste seg opp og kledde på seg og begynte å skyve meg unna og skulle skyndte seg ut døra når jeg skulle prøve å få henne til å ombestemme seg. Jeg trakk meg tilbake og tok på meg beltet igjen.

Vi begge var ikke HELT kanon heller. Vi var oppegående altså..

(Hun er 18 og jeg er 18)

Lå å tenkte for meg selv dagen etterpå hvorfor hun gjorde det.. Ville hun bruke meg som et leketøy og deretter bare ditche meg når hun hadde blitt slikket og fingret? Var det meningen at hun bare skulle få og slippe å gi tilbake?

Følte meg rett og slett brukt!

Håper dere jenter kan hjelpe meg her... :forvirret:

Hun utnyttet deg for å selv bli seksuellt tilfredsstilt, enkelt og greit.

Skrevet

Hun var nok kåt og hadde lyst på deg. Men etter en stund kjentes det ikke riktig for henne. Derfor avbrøt hun det så pent hun kunne.

Jenter har ikke så lett for å skille sex og følelser som gutter ofte kan. Det kan være en av grunnene til at hun gikk.

Gjest Gjest_Lone_*
Skrevet

Følelser eller ei. Merkelig gjort. Aldri gjort noe sånt jeg. Når jeg først har latt en gutt komme nedi trusa mi, så lar jeg det som oftest fortsette jeg da. :gjeiper:

Skrevet
Følelser eller ei. Merkelig gjort. Aldri gjort noe sånt jeg. Når jeg først har latt en gutt komme nedi trusa mi, så lar jeg det som oftest fortsette jeg da. :gjeiper:

Det er jo utrolg trist om det stemmer. Ingen burde gjøre noe som de ikke ønsker seksuelt. Uansett hvor langt eller kort man er kommet er det alltid greit å si at nei jeg vil ikke mer.

Det er jo total mangel på selvrespekt å holde på på denne måten du beskriver.

Skrevet
Det er jo utrolg trist om det stemmer. Ingen burde gjøre noe som de ikke ønsker seksuelt. Uansett hvor langt eller kort man er kommet er det alltid greit å si at nei jeg vil ikke mer.

Total mangel på selvrespekt. Unnskyld meg, men jeg liker sex utrolig godt, såeee.. Mulig du er tørr i musa. Ikke vet jeg.

Skrevet

Selvrespekten din burde da vitterlig kicke inn før du slipper en gutt sin tunge mellom beina dine.

Skrevet

Nå er jeg voksen dame. Men den gangen jeg var 18 år hadde jeg ALDRI VÅGET å nekte en kar dersom jeg først hadde vært så "dum" at jeg fikk av meg buksene. Selv om jeg i utgangspunktet bare ønsket kos selv. Det kostet meg noen ekle opplevelser.

Men TS bør jo spørre jenta hva hun tenkte på da, istedet for å spørre her.

Gjest Charlotteee
Skrevet

Synes opplevelsen til trådstarter hørtes merkelig ut 0o

hadde jeg vært gutt hadde jeg antageligvis blitt forbanna eller lei meg :P hun ditcha deg jo helt :O vil på en måte kalle det egoistisk fra hennes side, synes nå jeg....

Skrevet
Total mangel på selvrespekt. Unnskyld meg, men jeg liker sex utrolig godt, såeee.. Mulig du er tørr i musa. Ikke vet jeg.

Så om du begynner å ha sex med en gutt/ mann, og etter en stund finner ut at det føles galt, så fortsetter du? Det er jo det eksempelet mitt handler om, og som du svarer på.

Eplefe: ja selvrespekten burde ha stoppet henne før de begynnte. Men i alle sammenhenger, enten det er et ons. eller et seriøst forhld, har alle rett til å stoppe hvis det føles galt.

Gjest Gjest_Lone_*
Skrevet
Så om du begynner å ha sex med en gutt/ mann, og etter en stund finner ut at det føles galt, så fortsetter du? Det er jo det eksempelet mitt handler om, og som du svarer på.

Eplefe: ja selvrespekten burde ha stoppet henne før de begynnte. Men i alle sammenhenger, enten det er et ons. eller et seriøst forhld, har alle rett til å stoppe hvis det føles galt.

Jeg LIKER sex, så jeg stopper ikke bare plutselig. Det er meg da. :)

Skrevet

Jeg sier ikke at hun burde gjennomføre samleie om hun ikke hadde lyst, men trådstarter har all rett i verden til å føle at jenten var kjip, for det var hun. Spesielt når hun åler seg ut av den med å si "Jeg har type". Hun kan i hvert fall være ærlig nok med både ham og seg selv og si at hun ikke har lyst allikevel.

Skrevet

Selvsagt har alle rett til å stoppe når som helst hvis det føles galt - men vi kan jo ikke vite hva som skjedde eller hva denne jenta tenkte. Skjønner godt at trådstarter føler seg brukt, jeg. Det er vel ikke særlig pent å bruke andre bare til egen nytelse og ikke gi noe tilbake. Hvis hun ikke ville ha samleie (uansett grunn), så kunne hun vel gjort noe annet?

Gjest Gjest_julenissen_*
Skrevet

Hun har rett til å stoppe som mange sier her.

For ei bitch. Hadde blitt forbanna om det hadde vært meg hun hadde brukt. -.-

Skrevet

257 har sett tråden men bare 13 har svart. Hmmmmmm.... ?

Er det noen kvinnfolk som ikke vil innrømme at denne gangen har DAMA feil?

Skrevet

Selvsagt synd for mannen her, men hun må selvsagt få stoppe om det ikke føles riktig. Men en dårlig måte å gjøre det på ja, og det hørtes ut som om jenta tar lett på det, når hun først er så gira og tar i mot, før hun begynner å si at hun har type osv.

Om situasjonen er slik at jenta går inn i det "med ærlige hensikter", men angrer litt ut i leken, får hun si det som det er. At det føles feil osv. Sier man det på riktig måte blir det bedre for mannen, selv om det selvsagt uansett er en skuffelse.

Skrevet

Uansett hva, så er det faktisk slik at hvis den ene ombestemmer seg - uansett hvor i akten man er - så har vedkommende full rett til det.

Skrevet

Eksen min opplevde noe slik en gang. Møtte ei jente på fest, de fant et privat rom hvor han slikker henne til orgasme, etter det tok jenta på seg buksa, sa takk og gikk. :ler: Egentlig litt morsomt, selv om det er dårlig gjort.

Skrevet
Uansett hva, så er det faktisk slik at hvis den ene ombestemmer seg - uansett hvor i akten man er - så har vedkommende full rett til det.

Trådstarter er ikke ute etter å høre alle som sier at hun hadde full rett til å stoppe. Han er ute etter å høre grunner for hvorfor hun gjorde det. Jeg tror han er fullt klar over at hun har rett til å si stopp siden han trakk seg tilbake og lot henne gå ut av rommet.

Ikke alle kåte gutter som tar et nei for et nei. Så kreds til ts her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...