Gjest AnjaSiw20 Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Hei, har hatt vond hoste i 2 uker snart, har gått på Cosylan hostesaft.. lurer på om det er tryggt å begynne på antibiotika? har ikke råd til lege nå fortiden.. Noen råd?
Gjest Gjest_nina_* Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Hei, har hatt vond hoste i 2 uker snart, har gått på Cosylan hostesaft.. lurer på om det er tryggt å begynne på antibiotika? har ikke råd til lege nå fortiden.. Noen råd? for en dum ide...
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Pga hoste i to uker? Litt av en kontrast til tråden "hoster og hoster" som er startet omtrent samtidig med denne.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Du må uansett spørre legen, for antibiotika får du kun på resept. Personlig bruker jeg ikke antibiotika før enten legen anbefaler meg det sterkt (alvorlig sykdom) eller at smertene gjør at jeg pingler ut (halsbetennelse som gjør at jeg ikke klarer å spise på dagesvis). Antibiotika bør ikke misbrukes i tilfeller der man kan klare seg uten. En dag risikerer du at antibiotikaen ikke virker når det virkelig gjelder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå