Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 har ikke hatt mensen siden juni!! hva kan være galt? er det farlig?
Gjest Mann20 Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Gå til legen! det er sikker ikke farlig...
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 jeg er 160 og veier 45 kg. Men har lett benbygning og vært tynn hele livet.. er 23 år
Skvaldersjura Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 http://www.lommelegen.no/ Denne er da alltids noe?
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 er ikke gravid.. har testet meg to ganger allerede og har ikke hatt sex på 4 mnd:P
KatteLatte Skrevet 24. november 2009 #9 Skrevet 24. november 2009 Det kan være jernmangel... Ta deg en tur til legen!
Gjest WildRider Skrevet 24. november 2009 #10 Skrevet 24. november 2009 har ikke hatt mensen siden juni!! hva kan være galt? er det farlig? Du burde komme deg til legen en tur!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå