Gå til innhold

Er norske kvinner vakre?


Chiyo

Anbefalte innlegg

Jeg har ofte lest at norske kvinner eller skandinaviske kvinner er vakrere enn kvinner fra andre land. Eller at vi har flest vakre ellerno slik :sexy: Er dette riktig? Jeg mener jeg pleide aldri å tro på slikt, men så reiste jeg litt rundt om kring i verden og ja jeg merker at vi har mange pene her i landet. Dessuten så opplever jeg ofte at menn fra andre land for eksempel england er opptatt av skandinaviske jenter. En gang på myspace var det en som adda meg og skrev at han var veldig opptatt av å møte skandinaviske jenter. La ikke han til nei :kline:

Jeg sier ikke at verdens vakreste er fra norge, jeg tror ikke på at det finst en kvinne som er vakrest av alle, men jeg mener at i norge har vi mange vakre. Hva syns dere? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wolfmoon

Jeg sier at det er helt avhengig av hva slags skjønnhetsideal man har. I forskjellige deler av verden har man gjerne forskjellige kroppsbygninger, ansiktstrekk og ikke minst farger, hva man synes er finest er totalt avhengig av personlige preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier at det er helt avhengig av hva slags skjønnhetsideal man har. I forskjellige deler av verden har man gjerne forskjellige kroppsbygninger, ansiktstrekk og ikke minst farger, hva man synes er finest er totalt avhengig av personlige preferanser.

Jo selvfølgelig. For eksempel så har jeg en venninne som har Afrikanske foreldre og hun forteller at mørke ikke vil være med hvite. Ikke fordi de er rasistiske, men fordi de liker sin egen rase. Hva man liker har jo litt med homogami og gjøre. Folk blir vanligvis sammen med en som en ligner på. For eksempel samme hudfarge og hårfarge osv. Men når det kommer til for eksempel hvite.. så har jeg hørt at menn vil ha skandinaviske jenter. Men selvfølgelig så er det en stor sjanse for at det er en myte :fnise:

Men jeg så en gang en italiener på TV som sa at han elsket norske kvinner pga. den melkehvite huden deres (men selvfølgelig alle har vær sin smak).

Det kan jo også være at visst en skal finne en ekte blondine så er de nordiske landene plassen å lete :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange søte norske jenter, får komplimenter både til meg selv og til norske jenter når jeg er ute og reiser. Vær obs på party- og sjekkesteder, en del norske medsøstre har gitt oss rykte for å være billige, vulgære og ukritiske, og derfor kommer smigeren. Blondt hår er også både ansett som eksotisk og vakkert, og et hint om lettvint sex mange steder.

Litt sydover i Europa er jentene om ikke nødvendigvis mer ansiktspene, så i hvertfall penere og slankere i figuren. Norske jenter er ganske lubne og en del er fete, og mange er generelt litt slappe i fisken. For ikke lenge siden var jenter slanke her på berget også. Tror vi kommer til å miste skjønnhetsryktet nå etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Mongolia på Djengis Khans tid skulle damene ha tjukke legger, små øyner og være flate og hvite i ansiktet. Tipper Djengis Khan ikke syntes at skandinaviske damer var pene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessuten så opplever jeg ofte at menn fra andre land for eksempel england er opptatt av skandinaviske jenter. En gang på myspace var det en som adda meg og skrev at han var veldig opptatt av å møte skandinaviske jenter. La ikke han til nei :kline:

det tror jeg du gjorde rett i.. I England tror mange at Nordmenn og da vi jenter er veldig horny, lett på tråden, går toppløse eller nakne mesteparten av tiden.

Sikkert som en sier over er at det er pga av hvordan norske jenter oppfører seg i syden. Glad jeg ikke er blond for å si det sånn :)

Forøvrig er det flere blonde mennesker i Nederland enn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge 90% av mennene på forumet er norske kvinner de styggeste, stygge klær, feite kropper,kjedelige ansikter, bleke, og uten særpreg.

Men jeg synes at det er veldig mange vakre jenter her! Og synes det er mange jenter med kul stil. Men går man ikke med pene og pyntelige skjørt og kjoler kan man ikke være feminin, må vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge 90% av mennene på forumet er norske kvinner de styggeste, stygge klær, feite kropper,kjedelige ansikter, bleke, og uten særpreg.

Personlig vil jeg si at Norske kvinner kommer som nr 3 etter Franske og Italienske om hvem som er vakrest i verden.

Men det kan ikke tenkes at disse menn som sier alt det der. Gjør det for å provosere dere. Og når dere lar dere provosere så forsetter de ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig vil jeg si at Norske kvinner kommer som nr 3 etter Franske og Italienske om hvem som er vakrest i verden.

Men det kan ikke tenkes at disse menn som sier alt det der. Gjør det for å provosere dere. Og når dere lar dere provosere så forsetter de ?

Hehe, det er nok mye mulig :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tror jeg du gjorde rett i.. I England tror mange at Nordmenn og da vi jenter er veldig horny, lett på tråden, går toppløse eller nakne mesteparten av tiden.

Sikkert som en sier over er at det er pga av hvordan norske jenter oppfører seg i syden. Glad jeg ikke er blond for å si det sånn :)

Forøvrig er det flere blonde mennesker i Nederland enn her.

Og det tror de engelske jentene? Jeg er generelt overbevist om at britiske gutter og jenter er femten ganger verre i "Syden" enn det nordmenn er. Greitt, alle blir dritings, hummerrøde og puler rundt, men britene drar det litt lenger ut. Akkurat som partysvenskene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest- silje

Jeg tror også at de fra england er litt verre i oppførsel, enn oss norske i syden.

Jeg synes at det er mange flotte jenter i dette landet.

Mange som er vakre også. Men det er en ting som overskygger utseendet deres og det er all tiden de bruker på å ligne på barbie. Og jeg vet at mange av barbiedokkene er pene, men all sminken og det store slitte håret overskygger utseendet deres litt. Da lurer jeg på om de ikke er så pene, når de faktisk må dekke over anskiktet sitt, og må bruke flere timer på utseendet sitt før de kan bevege seg utenfor døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes skandinaviske jenter er de peneste. Og så må man ikke være blond og blåøyd for å være skandinavisk da ;) Jeg er helnorsk så langt tilbake i slekta jeg vet, men har mørkt hår og brune øyne. Men er kanskje ikke så vakker da? :fnise:

Det finnes vakre og mindre vakre kvinner i alle land. Men generelt sett, så synes jeg skandinaviske kvinner har de peneste ansiktstrekkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes norske jenter er pene når det er på en naturlig måte, a la Maria Bonnevie. Men har ikke så sans for typen med blekblondt hår, knallbrun hud, tjukt lag med mascara, store pupper osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest CookieMonster

Synes det er mange vakre norske kvinner og jenter jeg. Hva som er pent er vel opp til hver enkelt egentlig og samfunnet man er vokst opp i. Som mange andre har skrevet så er det jo mange forskjellige skjønnhetsidealer ute og går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes norske jenter er pene når det er på en naturlig måte, a la Maria Bonnevie. Men har ikke så sans for typen med blekblondt hår, knallbrun hud, tjukt lag med mascara, store pupper osv.

Ja er helt enig! Jeg hater fjortiser som har blondt (nesten hvit) hår og 1cm tjukkt lag med brunkrem i tryne :gjeiper: Eller jeg hater ikke dem, men jeg liker ikke at de prøve å se ut som barbie. Det er lite attraktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gjest Baardsen_*
Jeg har ofte lest at norske kvinner eller skandinaviske kvinner er vakrere enn kvinner fra andre land. Eller at vi har flest vakre ellerno slik :sexy: Er dette riktig? Jeg mener jeg pleide aldri å tro på slikt, men så reiste jeg litt rundt om kring i verden og ja jeg merker at vi har mange pene her i landet. Dessuten så opplever jeg ofte at menn fra andre land for eksempel england er opptatt av skandinaviske jenter. En gang på myspace var det en som adda meg og skrev at han var veldig opptatt av å møte skandinaviske jenter. La ikke han til nei :kline:

Jeg sier ikke at verdens vakreste er fra norge, jeg tror ikke på at det finst en kvinne som er vakrest av alle, men jeg mener at i norge har vi mange vakre. Hva syns dere? :skravle:

Alle kvinner er uimotståelig vakre, også norske ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kvinner er uimotståelig vakre, også norske ;)

Skal du lyve så gjør det med en hvit løgn. Ikke en sort løgn

Siden alle kvinner er ikke uimotstålig vakre. De fleste kvinner er alminelige verken stygge eller vakre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...