Gå til innhold

Til dere med silikon...


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Jeg skal snart opereres, men er litt i tvil om størrelsen, trolig blir det enten 320 eller 380ml. Ønsker meg en C-cup.

Vet at det er mange faktorer her, men hva tenker dere som som har gjort det?

Er dere fornøyd, eller ville dere hatt mer/mindre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Linda,

Har hatt i litt over 2 år, er kjempefornøyd! Ville i hvertfall ikke tatt noe mindre, om jeg skulle gjort det om igjen (har 360ml)

Hør på doktoren, han vet sikkert hva som passer deg! Selv om du bør ha det endelige ordet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...