toth Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Har alltid hatt poser under øynene og det er sinnsykt irriterende, posene er der konstant og jeg klarer ikke bli kvitt dem. Har prøvd diverse produkter oppigjennom årene som har fungert sånn ca ca men ikke noe som fungerer skikkelig. Noen som har gode tips?
Furstina Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Jag har likadant, ett arv från min far. Påsar under ögonen, ofta mörka. Som tjej så kan en "under eye concealer" fungera bra i kombination med en bra underlagskräm. Det döljer färgskillanden och jämnar ut. Det riktigt trista svaret är att det nog bara är sömn som gäller för färg och form, inga mirakelkrämer. Sover jag närmare 8 timmar om natten är de knappt märkbara, börjar jag lägga mig senare behövs det inte många dagar förän de blir mörkare och tydligare igen.
toth Skrevet 23. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2009 Jag har likadant, ett arv från min far. Påsar under ögonen, ofta mörka. Som tjej så kan en "under eye concealer" fungera bra i kombination med en bra underlagskräm. Det döljer färgskillanden och jämnar ut. Det riktigt trista svaret är att det nog bara är sömn som gäller för färg och form, inga mirakelkrämer. Sover jag närmare 8 timmar om natten är de knappt märkbara, börjar jag lägga mig senare behövs det inte många dagar förän de blir mörkare och tydligare igen. Sover alltid 8 jeg Men blir ikke helt kvitt dem allikevel, langt i fra desverre.. Men har du prøvd diverse øyekremer mot poser under øynene? Jeg har prøvd en del og de fungerte sånn passe bra, små tuber som varer LENGE.
Gjest KateW Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 For mye øyekrem og produkter kan forsterke posene. Ellers har la Prerie (eller hvordan man staver det) en fantastisk flott øyegele som strammer opp. Hett tips!
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Har alltid hatt poser under øynene og det er sinnsykt irriterende, posene er der konstant og jeg klarer ikke bli kvitt dem. Har prøvd diverse produkter oppigjennom årene som har fungert sånn ca ca men ikke noe som fungerer skikkelig. Noen som har gode tips? Kanskje du har for mye fett under huden som er årsaken..? Da trenger du kirurgi..: http://verden.abcsok.no/index.html?q=%C3%B...&lr=lang_no
Furstina Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Jag har inte provat några speciella ögonkrämer, så stort tycker jag inte att besväret är. Det är bara trist att se så väldigt trött ut vissa dagar - och sömn hjälper, inte bara mot ögonen utan mot mycket
Gjest toth_ Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Kanskje du har for mye fett under huden som er årsaken..? Da trenger du kirurgi..: http://verden.abcsok.no/index.html?q=%C3%B...&lr=lang_no lurt på det, problemet er at jeg ikke har spesielt mye fett i det hele tatt. veit ikke om det kan være problemet allikevel?
Gjest toth_ Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Jag har inte provat några speciella ögonkrämer, så stort tycker jag inte att besväret är. Det är bara trist att se så väldigt trött ut vissa dagar - och sömn hjälper, inte bara mot ögonen utan mot mycket Anbefaler deg å prøve, er bare snakk om en dråpe eller to en gang om dagen og for noen hjelper deg veldig, for meg bare litt koster rundt 150 kr for en liten tube men den varer fort ett halvår
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå