Gå til innhold

Når begynner barn å snakke?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg kjenner et par som har en sønn på to år. Han har ikke begynt å snakke enda. Det er bare så vidt han kan si mamma og pappa. Derfor lurer jeg på når det er normalt at et barn begynner å snakke...

Hilsen Eskimo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min datter sa sine to første ord da hun var 10 mnd,da sa hun datt og mamma.Nå er hun to år og kan si alt,mye urent vel og merke.Mens venninnen min sin sønn som er like gammel som min datter bare kan si voff,hei,se,mamma og pappa. Det er så individuelt når barn begynner å snakke.Noen er tidlige andre ikke.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig stor forskjell på når barn lærer åsnakke. Datteren min snakket ikke i det hele tatt før etter hun var 3 år. Jeg må innrømme at jeg var litt engstelig. Tenkte at hun sikkert ikke ville ha noe særlig til språgøre, men jenten er faktisk utrolig lettlært når det gjelder fremmede språk og har en utrolig god hukommelse.

Sønnen min snakket helt rent da han bare var 1,5 år. Så det var litt rart, siden datteren min bare er 13 månder eldre enn sønnen min. Han snakket med andre ord før søsteren sin som var eldre enn han.....

Det går veldig bra med begge to....*sss*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...