Gå til innhold

Slimmax - Funker den?


blondie912000

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Nå har jeg nettopp kjøpt meg en boks med vektreduksjonspillene som heter Slimmax. Jeg har ikke hørt noe om dem før, men jeg ble anbefalt dem da jeg var i butikken Life. Selv jeg er veldig skeptisk til sånne piller. Er det noen "der ute" som har prøvd dette før, og som vil dele sine erfaringer med meg? :jepp:

Blir glad for svar! :)

Endret av Pasha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjett hvorfor det finnes så mange typer slankepiller!

Jo fordi ingen virker, men kundene ønsker så desperat å finne den perfekte kuren at de ser det ikke på den måten.

Forsiktig med sånne piller, kan være direkte helsefarlig.Vet du hva de inneholder eller putter du dem bare i deg uten å først finne ut litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvorfor det finnes så mange typer slankepiller!

Jo fordi ingen virker, men kundene ønsker så desperat å finne den perfekte kuren at de ser det ikke på den måten.

Forsiktig med sånne piller, kan være direkte helsefarlig.Vet du hva de inneholder eller putter du dem bare i deg uten å først finne ut litt?

Jeg har jo selvfølgelig googlet dette litt :) www.slimmax.no

Det er derfor jeg ikke har prøvd dem ut enda :P Må høre litt på andre sine erfarning og hva andre mener først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd det tilstår jeg......

og jeg gikk i allefall ned run dt magemålet slik den lovet....

Men jeg var nok flinkere med kostholdet samtidig....

Det var for meg for å få en start for da glir det meg mere motivasjon!!!!! Visst det skjer noe litt raskt.

Kjøpte først 2 bokser,som jeg var nøye med å ta og nøye med kosthold,og synes det hjalp og kjøpe to til..... men ikke så strukturert. Så ha litt igjen av den siste boksen.

Jeg mener det er verdt et forsøk,siden du skjerper deg litt ekstra også med kosthold fordi du øsker effekt.

Men hva som hjelper om det er piller eller kosthold det vet jeg ikke????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd det tilstår jeg......

og jeg gikk i allefall ned run dt magemålet slik den lovet....

Men jeg var nok flinkere med kostholdet samtidig....

Det var for meg for å få en start for da glir det meg mere motivasjon!!!!! Visst det skjer noe litt raskt.

Kjøpte først 2 bokser,som jeg var nøye med å ta og nøye med kosthold,og synes det hjalp og kjøpe to til..... men ikke så strukturert. Så ha litt igjen av den siste boksen.

Jeg mener det er verdt et forsøk,siden du skjerper deg litt ekstra også med kosthold fordi du øsker effekt.

Men hva som hjelper om det er piller eller kosthold det vet jeg ikke????

Hei!

Jeg tror nesten man må være litt flink med kosthold og trening samtidig ja. Det kan også være at du bare gikk ned i vekt fordi du skjerpet kostholdet, men at pillene hjalp på det lille ekstra som du ville ned. Jeg tror jeg i alle fall kommer til å prøve :)

- Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste effekten du vil oppnå fra dette er en slankere lommebok. Alternativt placebo effekten. La dette være gjort klinkende klart:

Ingenting av det du får kjøpt i Norge av "slankepiller" har noen merkbar effekt. Ingenting!

Norge er et av de strengeste landene i verden når det kommer til kosttilskudd og de stoffene som VIL gi deg resultater er enten ulovlige eller reseptbelagt (effedrin feks). Dessuten ville jeg ikke køddet med sistnevnte uansett da det øker hjertefrekvensen din.

For et par år siden kjøpte jeg kosttilskudd fra USA. Normalt sett ville jeg aldri gjort dette da du er garantert at det stoppes i tollen. Dette var dog ikke et vidundermiddel eller noen obskure urter, men rett og slett tilskudd med maltodextrin for bruk etter trening som var VESENTLIG billigere i USA. Pakken kom imidlertid aldri, men det som kom var en lapp fra politiet i Oslo om at "saken mot deg angående innførsel av anabole steroider er henlagt"! Mildt sjokkert ringte jeg selvsagt og de beroliget meg med at dette var en standard frase på ulovlig kosttilskudd. Uansett hvor mye jeg argumenterte med innholdsdeklarasjon og at det ikke inneholdt noen kjente ulovlige stoffer, snakket jeg for døve ører.

Poenget er, når det markedsføres og selges "åpenlyst" i Norge har det så liten effekt at det er totalt bortkastede penger. Personlig forstår jeg ikke hvorfor folk ikke kan se på kostholdet sitt og bevege på seg heller enn å lete etter snarveien til "den perfekte kropp". Newsflash: den eksisterer ikke.

Endret av sonychiba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...