Gå til innhold

Hvordan tror dere vinteren 2009/2010 blir?


Lille85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken vinter? :fnise:

Vel, jeg tror selv at det det vil veksle mellom snø og regn, bli mildt og for det meste lite snø. Så kommer det kanske en liten periode i februar, mars med litt mer snø og noe kaldere, mulig en liten periode på noen uker, toppen en måned med masse snø før regnet tar det.

Bor rundt Oslo. Så tror jeg skal komme tilbake hit å se om jeg fikk rett eller ikke, eller nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken vinter? :fnise:

Vel, jeg tror selv at det det vil veksle mellom snø og regn, bli mildt og for det meste lite snø. Så kommer det kanske en liten periode i februar, mars med litt mer snø og noe kaldere, mulig en liten periode på noen uker, toppen en måned med masse snø før regnet tar det.

Bor rundt Oslo. Så tror jeg skal komme tilbake hit å se om jeg fikk rett eller ikke, eller nesten.

Hehe.. Bergen her.. Så om det skal regne hos dere, så kan nå vi bare drite i å se snø, for da regner det vel i hvert fall her! Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper snøen kommer til jul, og at den blir liggende til over nyttår. Resten av vinteren kan det gjerne være regn, overskyet eller sol. Alt annet enn snø og sørpe. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhu.. Jeg vil ha snø.. MASSE snø! Eller pøs regn helt til April! :regn::fnise:

Noen mennesker er redd edderkopper, slanger, sprøyter etc..

Jeg er redd rim på bakken og is! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...