Gå til innhold

Moteklær til dyr, Ed Hardy,

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter og ser litt på nettet etter fine og billige klær jeg kan kjøpe meg, til døme på finn.no selges det en del flotte og billigere Ed Hardy klær som jeg lenge har ønsket meg. Har spart til et av de dyrere plaggene deres, en jakke, og skriver inn 'Ed Hardy klær' i søkemotoren. Det første som slår meg er faktisk et helt joggedrakt sett til HUNDER!! I hel***..! Ed Hardy designer klær til veskehunder! Ikke nok at jeg gidder å risikere å vise meg ute med det samme som veskebikkja til naboen, men det koster faktisk mer enn den ene toppen jeg tittet på til meg selv, og begge deler kom pent brukt.

Blir ikke dette bare for dumt? At naboens kjøter skal løpe rundt i en joggedrakt fra en annerkjent klesdesigner til 1500 kroner mens familien ved siden av spinker og sparer for å komme seg gjennom juletiden. Blir bare for ille, syns jeg. Tydelig at Norge er et land der de som lever godt virkelig velter seg i godene.

Hva mener dere andre, er det bare jeg som er innsnerpet og gammel i meningene mine?

Videoannonse
Annonse
Gjest WildRider
Skrevet

Enig i at det overdrives litt vel mye når det kommer til små hunder og klær, trenger jo ikke akkurat å være design..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...