Gå til innhold

Trenger råd


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hvorfor detter alle kakene jeg baker ned på midten????

De er superhøye og flotte helt til de har stått til kjøliging p rist på benken - ikke noe morro å bake lenger...........

Sukkerbrød, sjokoladekake osv blir likedan uansett oppskrift.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du tempererte råvarer? Lettere å få til hvis ikke egg og melk er kjøleskapskaldt. Vil også anbefale deg å sjekke temperaturen i ovnen din, kanskje den er litt for varm så kakene blir stekt for fort? Og er det trekk der du avkjøler kakene?

Skrevet

Et tips når det gjelder sukkerbrød er å velve formen (så den står opp.ned) på risten og la den stå til sukkerbrødet er avkjølt før du løsner ringer og tar bort den og bunnen på forma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...