Gå til innhold

"Dårlig" sexliv


Gjest Utlogget for dette

Anbefalte innlegg

Gjest Utlogget for dette

Logger meg ut for denne her..

Vi er et par i midten/slutten av 20-årene, og har vært sammen i rundt 3 år, vi bor også sammen. I starten hadde vi et veldig aktivt sexliv, og kunne gjøre det opptil flere ganger daglig. Dette var selvfølgelig i startfasen av forholdet, og jeg innser jo at det ikke kan forventes i lengden. Det er helt greit!

Vi kom inn i en "rutine" med 2-3 ganger i uken, da gjerne to ganger i helgen og en gang i uken. Det er supert, syns jeg! I stressperioder for han, jobb/skole, så var det langt mindre, men det er også forståelig.

Nå har vi sex en gang omtrent annenhver uke, av og til bittelitt mer, men vi heller nok mot mindre enn annenhver uke også. For han er dette OK, for meg føles det ikke som nok. I tillegg plages han med at jeg ofte tar initiativ, og det virker som at det legger press på han, og at sexlysten da reduseres ytterligere.. Det kan jeg også forstå.

Vi snakker greit om dette, men finner liksom ingen løsning på problemet. Han sier at han føler det er utrolig kjipt å si nei, men at han bare ikke har lyst. Jeg har forklart at jeg ikke er så "lysten" som det kanskje virker, men hvis jeg tar initiativ på mandag, og får nei, så er det den "samme" lysten jeg har i kroppen når jeg tar initiativ på onsdag. Hvis jeg prøver å ikke ta initiativ en stund, så er det bare et spørsmål om tid før det skjer noe, men det er vanskelig å la være syns jeg.. I tillegg må jeg jo innrømme at det tærer litt på meg at han har så lite lyst. Det føles som om at det er jeg som er problemet, selv om han insisterer på at det ikke er sånn. Tidligere har vi begge vært i forhold der det har vært omvendt (jeg som har sagt nei, og han som har ønsket mer), og det gjør det ikke lettere. Tonen er ganske god, vi fleiper litt med at hvis han ikke var så utrolig god i sengen så hadde jeg da heller ikke orket å spørre så mye.. Så vi kan jo faktisk prate om problemet.

De gangene han blir med selv om han ikke har direkte lyst, så ender vi begge opp med å bli kåte, og sexen er fantastisk. Jeg sitter med en følelse av at det er litt "latskap", at han ikke gidder bli med og gjøre jobben for å komme i modus. Det høres jo helt snålt ut, men jeg håper dere forstår hva jeg mener. At når vi først er litt smått i gang, så går det veldig bra..

Noen tips og vink om hvordan jeg kan prøve å løse dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjenner meg igjen

Jeg kjenner meg litt igjen hos mannen din tror jeg. Jeg har en dame som har større sexlyst enn meg, og hun er alltid klar for sex. Jeg blir ofte med bare fordi hun har lyst, og maser om sex. I mitt tilfelle er det slik at jeg må være øverst og gjøre jobben. Derfor er det ofte at jeg rett og slett er for lat til å ha nok lyst. Hvis jeg visste at jeg bare kunne ligge der, og hun skulle ri meg, da vile jeg hatt større lyst og blitt med på sex oftere. Det blir faktisk slitsomt å gjøre all jobben hele tiden.

Så i mitt tilfelle så er det faktisk litt latskap. Vet ikke om dette kanskje passer i deres tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logger meg ut for denne her..

Vi er et par i midten/slutten av 20-årene, og har vært sammen i rundt 3 år, vi bor også sammen. I starten hadde vi et veldig aktivt sexliv, og kunne gjøre det opptil flere ganger daglig. Dette var selvfølgelig i startfasen av forholdet, og jeg innser jo at det ikke kan forventes i lengden. Det er helt greit!

Vi kom inn i en "rutine" med 2-3 ganger i uken, da gjerne to ganger i helgen og en gang i uken. Det er supert, syns jeg! I stressperioder for han, jobb/skole, så var det langt mindre, men det er også forståelig.

Nå har vi sex en gang omtrent annenhver uke, av og til bittelitt mer, men vi heller nok mot mindre enn annenhver uke også. For han er dette OK, for meg føles det ikke som nok. I tillegg plages han med at jeg ofte tar initiativ, og det virker som at det legger press på han, og at sexlysten da reduseres ytterligere.. Det kan jeg også forstå.

Vi snakker greit om dette, men finner liksom ingen løsning på problemet. Han sier at han føler det er utrolig kjipt å si nei, men at han bare ikke har lyst. Jeg har forklart at jeg ikke er så "lysten" som det kanskje virker, men hvis jeg tar initiativ på mandag, og får nei, så er det den "samme" lysten jeg har i kroppen når jeg tar initiativ på onsdag. Hvis jeg prøver å ikke ta initiativ en stund, så er det bare et spørsmål om tid før det skjer noe, men det er vanskelig å la være syns jeg.. I tillegg må jeg jo innrømme at det tærer litt på meg at han har så lite lyst. Det føles som om at det er jeg som er problemet, selv om han insisterer på at det ikke er sånn. Tidligere har vi begge vært i forhold der det har vært omvendt (jeg som har sagt nei, og han som har ønsket mer), og det gjør det ikke lettere. Tonen er ganske god, vi fleiper litt med at hvis han ikke var så utrolig god i sengen så hadde jeg da heller ikke orket å spørre så mye.. Så vi kan jo faktisk prate om problemet.

De gangene han blir med selv om han ikke har direkte lyst, så ender vi begge opp med å bli kåte, og sexen er fantastisk. Jeg sitter med en følelse av at det er litt "latskap", at han ikke gidder bli med og gjøre jobben for å komme i modus. Det høres jo helt snålt ut, men jeg håper dere forstår hva jeg mener. At når vi først er litt smått i gang, så går det veldig bra..

Noen tips og vink om hvordan jeg kan prøve å løse dette?

kjenner meg så igjen.. vi har samme tingen, ikke noe problem å snakke om det, men detblir fortsatt liksom ikke løst..

jeg begynner å gi litt opp, fordi de 15 siste gangene(over et uvisst antall uker) jeg har prøvd meg, har jeg fått nei.

om jeg prøver litt mer etter det neiet, så blir han veldig irritert, nesten sinna. men omvent så vet han at uansett hvor mye nei jeg sier, prøver han lenge nok så blir jeg såpass tent at.. ja...

så jeg har funnet ut at jeg tar det jeg får, og koser meg alene ellers.. kan være veldig greit noen ganger :gjeiper:

har funnet ut at han tenner på og ta meg når jeg minst venter det, f.eks når jeg sover, dusjer, skal dra noen sted ol.. har ikke noe i mot det, men kjipt det ikke funker andre veien..

jeg har har spurt hva som tenner han, men han vet liksom ikke helt, og jeg er tom for ideer :sukk:

vet ikke om dette var til så mye hjelp akkurat, men du har ihvertfall ikke dette problemet alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her,

det kan nok stemme med at han ender med å gjøre jobben ja .. men han vet at jeg elsker å sitte øverst, og de gangene han vil at jeg skal det så gjør jeg det gjerne..

Godt å vite at det er flere som har det sånn ja, selv om det på en måte ikke løser problemet..

Jeg kan legge til to ting til, det ene er at han heller ikke vet hva han tenner på. Jeg har prøvd å se etter et mønster selv, men klarer ikke se det. Det virker som at lysten kommer helt tilfeldig, og da kan jeg jo heller ikke "lokke". Initiativene mine blir kanskje litt for direkte?

Det andre er at jeg er veldig glad i å suge.. men får nesten aldri lov. Det forstår jeg meg ikke på. :sukk:

Vi har begge noen kg for mye, men ikke så mye at det er et problem, selv om jeg vet at han er ukomfortabel med den lille magen sin.. men det virker ikke som at det er noe problem det heller når vi først kommer i gang.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke ofte en mann ikke vil bli sugd, men alle er forskjellige.. for min del unngår jeg det gjerne, men jeg sliter med at det skal ikke noe til før jeg brkker meg, kan nesten ikke pusse tenna en gang, så han er forståelsesfull der.. men jeg bøyer meg en gang i blandt..

har du evt prøvd rollespill, outfits etc..? en ting jeg gjorde en gang for moroskyld var å skrive et brev, med alt jeg ville gjøre med han, skikkelig intime saker;) la det på bordet, og dro ut en tur på butikken rett før han kom hjem, og kan tru hav som ventet på sofaen;) hehe.. og den gangen var det fart på sakene ja:P hehe.. kan jo prøve det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg tror problemene våre har kommet så langt at det der ikke hjelper. Alle "gester" blir følt på som press, og det prøver jeg å ta seriøst. Jo mer initiativ jeg tar, jo vanskeligere syns han det er.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MikeWaters
Logger meg ut for denne her..

Vi er et par i midten/slutten av 20-årene, og har vært sammen i rundt 3 år, vi bor også sammen. I starten hadde vi et veldig aktivt sexliv, og kunne gjøre det opptil flere ganger daglig. Dette var selvfølgelig i startfasen av forholdet, og jeg innser jo at det ikke kan forventes i lengden. Det er helt greit!

Vi kom inn i en "rutine" med 2-3 ganger i uken, da gjerne to ganger i helgen og en gang i uken. Det er supert, syns jeg! I stressperioder for han, jobb/skole, så var det langt mindre, men det er også forståelig.

Nå har vi sex en gang omtrent annenhver uke, av og til bittelitt mer, men vi heller nok mot mindre enn annenhver uke også. For han er dette OK, for meg føles det ikke som nok. I tillegg plages han med at jeg ofte tar initiativ, og det virker som at det legger press på han, og at sexlysten da reduseres ytterligere.. Det kan jeg også forstå.

Vi snakker greit om dette, men finner liksom ingen løsning på problemet. Han sier at han føler det er utrolig kjipt å si nei, men at han bare ikke har lyst. Jeg har forklart at jeg ikke er så "lysten" som det kanskje virker, men hvis jeg tar initiativ på mandag, og får nei, så er det den "samme" lysten jeg har i kroppen når jeg tar initiativ på onsdag. Hvis jeg prøver å ikke ta initiativ en stund, så er det bare et spørsmål om tid før det skjer noe, men det er vanskelig å la være syns jeg.. I tillegg må jeg jo innrømme at det tærer litt på meg at han har så lite lyst. Det føles som om at det er jeg som er problemet, selv om han insisterer på at det ikke er sånn. Tidligere har vi begge vært i forhold der det har vært omvendt (jeg som har sagt nei, og han som har ønsket mer), og det gjør det ikke lettere. Tonen er ganske god, vi fleiper litt med at hvis han ikke var så utrolig god i sengen så hadde jeg da heller ikke orket å spørre så mye.. Så vi kan jo faktisk prate om problemet.

De gangene han blir med selv om han ikke har direkte lyst, så ender vi begge opp med å bli kåte, og sexen er fantastisk. Jeg sitter med en følelse av at det er litt "latskap", at han ikke gidder bli med og gjøre jobben for å komme i modus. Det høres jo helt snålt ut, men jeg håper dere forstår hva jeg mener. At når vi først er litt smått i gang, så går det veldig bra..

Noen tips og vink om hvordan jeg kan prøve å løse dette?

Har ingen gode råd (ivhertfall ikke som du vil høre), men dette problemet blir definitivt ikke bedre med årene, så du må nok bare lære å leve med det ellers så går du kjapt ned i kjellern.

Hva med å snakke med en sexolog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laer dere noen av massasjeteknikkene fra siden til new school of erotic touch (de er helt sinnsykt bra). Den som har minst lyst starter med en sensuell massasje av den andre (som gjerne kan starte ikke sensuelt selvfoegelig). Sakte men sikkert blir man avspent og sa gjerne lysten av dette og til slutt faer man sinnsyke helkroppsorgasmer som igjen gir lyst til gjenntagelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laer dere noen av massasjeteknikkene fra siden til new school of erotic touch (de er helt sinnsykt bra). Den som har minst lyst starter med en sensuell massasje av den andre (som gjerne kan starte ikke sensuelt selvfoegelig). Sakte men sikkert blir man avspent og sa gjerne lysten av dette og til slutt faer man sinnsyke helkroppsorgasmer som igjen gir lyst til gjenntagelse.

Litt offtopic sorry, men kanskje TS også lurer: Er det verdt pengene å betale for denne siden? Det koster liksom 300 kr og gidder ikke betale det for noe jeg ikke vet om er verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noe trøst hadde vi del likens. Og senere ble det bare værre og værre. Vi snakker om det og blir enig om at det skal bli bedre, men intet skjer. Hos oss er det jeg som vil og ikke h*n. Nå er det vell 2 mnd siden sist og jeg forventer ikke noe på den nærmeste månden heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...