Gå til innhold

Nora sin dagbok, på vei til bedre selvtillit :)


Nora O

Anbefalte innlegg

jeg spurte for noen dager siden, hvorfor jeg ikke greier å holde meg tynn, hvorfor jeg bare tenker på di guttene som vil prøve seg på meg nå jeg er tynn ol og fikk dette svaret av suzy, evig takknemlig

sitat

**Ja jeg forstår og tror kanskje at du må jobbe like mye med å trimme hodet og selvfølelsen som å trimem kroppen, om du skjønner hva jeg mener?

Det er nå engang slik at man ofte ikke endrer selvbilde like fort som man endrer kroppsfasong. Du tenker du skal ned ti kilo og at alt vil bli annerledes og du vil føle deg selvsikker og annerledes.

Så går du ned ti kilo og kanskje føler du deg ikke så annerledes også blir du heller utrygg enn glad og velger det kjente - nemlig å legge på deg igjen.

Jobb med tankene også og finn verdi i andre ting enn vekta - om du vet du er sjarmerende og klok så regner du med at det er derfor guttene liker deg - samme hvor mye du veier **

og dette skal denne dagboken handle om, hvordan jeg skal greie å holde vekten, få bedre selvtillit og tro på meg selv:)

Endret av Nora O
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk:)

kan ikke si jeg har vert så flink i det siste, er veldig flink til å trene og spise sundt, mn vis jeg ikke har hodet på rett plass vil jeg bare gå opp igjen. Så dette er noe jeg virkelig må ta tak i. skal finne en go selvhjelps bok etter eksamenene, får ikke tid til å lese før dem uansett:)

Endret av Nora O
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

mine nyttårsforsetter er

trening: yoga, pilates, jogging, gå tur, styrke og saltimer. sundt kosthold: spise balansert og enten ha en gå ut kveld eller en godis kveld i uka, ikke begge. få bedre

selvtilit: kjøpe selvhjelpsbok og gjøre ting jeg er redd for. studier: få bedre karakterer, jobbe jevnt og trutt hele semesteret.

jobb: jobbe så mye som mulig, evt finne en til jobb.

andre ting: lese flere bøker, mest engelske, være mer sosial selv på dårlige dager

er alt jeg komme på til nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...