Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #1 Del Skrevet 21. november 2009 Hei. Jeg bor i Bergen og ser mange jenter som går rundt med strikkehue med en stor blomst på siden (som er i samme strikkestoff). Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en sånn hue? Har vært både på H&M, Lindex, Cubus, KappAhl og Benetton uten å finne sånn lue... Sukk... Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_blomen_* Skrevet 22. november 2009 #2 Del Skrevet 22. november 2009 Hei ja,de er skikkelig fine. Jeg kjøpte min i september....på H&M på nettet:-) Vet ikke om de har den ennå - håper det. Min er sort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. november 2009 #3 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg kjøpte min i fjor og det var på H&M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #4 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg kjøpte min i fjor og det var på H&M Tusen takk for svar dere to. Da er det nok bare jeg som er for sent ute... sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #5 Del Skrevet 22. november 2009 Fikk min for 4 år siden. Hjemmestrikket og ser akkurat ut som de du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå