Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?


lilla91

Anbefalte innlegg

Rosa ulltrøye, vinrød ullstillongs med rosa mønster, hvite ullsokker, grå tøfler. Fett hår i flette. 
Migrenedag 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svart Adidas treningstights med tre hvite striper i siden, og svart trenings t-skjorte fra Casall med litt rosa på.

Har blå og sjokkrosa treningssko på🏃‍♀️🤸🏋

Anonymkode: ce8af...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmKay skrev (Akkurat nå):

image.png.a6fdb1289c251150e19207f86e4f68b2.pngimage.png.e46f2ab448f841573a16cb70fdd8c9c7.pngimage.png.af2825f1975d2daea9d5fd311620acb5.pngimage.png.4431a3386a530d768b1daa41ba84ff53.pngimage.png.4c26b8ee18ced919432669f022a12983.png

image.png

Jobber du i klesbutikk siden du er så pyntet?

Anonymkode: ce8af...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jobber du i klesbutikk siden du er så pyntet?

Anonymkode: ce8af...923

Nei, jobber som prosjektleder i et eiendomsselskap. :) Og synes vel egentlig at jeg er ganske hverdagslig kledd med tjukk strømpebukse, chunky boots og løs tskjorte. :) 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart singlet, og svart 40 den strømpebukse... Sitter på hjemmekontor med sol RETT på, og holder på å dævve av varme.. Skal ta på meg skjørtet jeg sparket av meg før jeg går ut, da ;)

Anonymkode: 61775...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmKay skrev (1 time siden):

Nei, jobber som prosjektleder i et eiendomsselskap. :) Og synes vel egentlig at jeg er ganske hverdagslig kledd med tjukk strømpebukse, chunky boots og løs tskjorte. :) 

Det var bare skjørtet som så sexy ut for et hverdagsantrekk.

Anonymkode: ce8af...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lyseblå joggebukse, stor svart collegegenser fra Adidas og røde raggsokker med hvite hjerter strikket av mamma 

Anonymkode: 180ab...985

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løs grå tskjorte, grå joggebukse, hvite ankelsokker 

Anonymkode: 180ab...985

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag startet jeg med en ny Puma treningsjakke med en nesten ny New Balance genser under, med en langermet Nike t-skjorte under der igjen, og Puma joggebukse. Så syntes jeg det var for kaldt, så det ble en gammel 90-talls Umbro treningsjakke over der, og en Nike joggebukse utenpå. Men selv det var ikke nok, og jeg måtte hente frem en stor og romslig gammel favorittgenser fra Adidas som omsider gjorde det varmt nok. Og en Adidas joggebukse. Da fant jeg endelig varmen. Tåler ikke ull, så det blir lag på lag med andre ting om vinteren. Men så mye tror jeg ikke jeg har hatt på før, innendørs i alle fall. 

Anonymkode: 44aa8...110

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte jeggings, høyhalset lilla genser, høyhælte svarte ankelboots. 

Anonymkode: 61775...288

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...