Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?


lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Akkurat nå har jeg på svarte og oransje treningstights, og oransje treningstopp. Men etter trening så flytter jeg nok inn i en mosegrønn bukse og i en grangrønn strikket genser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hjemmekontoret i dag er det svart tights, rosa Labben-sokker og rosa oversized collegenser kjøpt brukt på Tise. Håret oppsatt i en slurvete knute, briller og ingen sminke. 
Jeg gjør ikke en dårligere jobb for det, tenker jeg. Og må jeg dra ut i et møte eller ta ett digitalt skal jeg overleve det også 😃😂 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JegMotStrømmen skrev (8 timer siden):

Digger stilen din, den er virkelig inspirerende.

 :helen: så utrolig koselig å høre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (23 timer siden):

2ad17429-e084-4d0e-a60f-dfa614249ccd.thumb.jpg.6fef7293d12fdc0dfdfc67107664d223.jpg

Jeg liker også stilen din. Ser det er flere som kommenterer det. Du er fargerik og jeg ser spesielt flere strømpebukser du bruker som jeg ikke er tøff nok til å bruke.

Anonymkode: 73dec...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg mørk grå høyhalset genser, blått skjørt til kneet og mørke blå strømpebukser. Hadde brune støvletter på bussen til jobb, men har byttet til noe lettere. Har alltid skjørt eller kjole på fredager.

Anonymkode: 73dec...472

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort maskinstrikket genser med v-hals og 3/4 ermer, gammelrosa topp med skulderstropper i silkelignende stoff, gullfarvet bangles på venstre arm, rødt ankellangt foldeskjørt med lysebrunt belte, 40den strømpebukse i sort. Har håret hengende løst i dag.
Nå hørtes jeg veldig pyntet ut, det er jeg ikke. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart tynn strømpebukse  i ull, lilla singlet og mørkeblå knelang kjole som er kabelstrikket.

Vet ikke hva slags ytterjakke skal ha, men Hoka-skoene i mørke blå eller svart få tas frem i dag også..

Forresten hva hadde du valgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sigrid106 skrev (20 minutter siden):

Svart tynn strømpebukse  i ull, lilla singlet og mørkeblå knelang kjole som er kabelstrikket.

Vet ikke hva slags ytterjakke skal ha, men Hoka-skoene i mørke blå eller svart få tas frem i dag også..

Forresten hva hadde du valgt?

Til mørkeblå kjole kan du sikkert bruke både sorte eller blå sko, men kanskje jeg hadde valgt blå.

Anonymkode: 73dec...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...