Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Jeg orker ikke gå i trange klær - spesielt ikke på jobben. Jeg hater det mer og mer etter som hvor eldre jeg blir...

I dag har jeg på meg lilla poseaktige bukser og hvit kjole over (denne forresten: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35305&productId=253581&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=)

Jeg hater også å gå med BH, men må bruke det i dag fordi overdelen av kjolen er en smule gjennomsiktig (akk skuldrene mine :( ).

Videre har jeg på meg sorte Harley Davidson Boots, fordi jeg synes det er behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Jeg orker ikke gå i trange klær - spesielt ikke på jobben. Jeg hater det mer og mer etter som hvor eldre jeg blir...

I dag har jeg på meg lilla poseaktige bukser og hvit kjole over (denne forresten: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35305&productId=253581&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=)

Jeg hater også å gå med BH, men må bruke det i dag fordi overdelen av kjolen er en smule gjennomsiktig (akk skuldrene mine :( ).

Videre har jeg på meg sorte Harley Davidson Boots, fordi jeg synes det er behagelig.

Den kjolen var søt og fin!! Kunne tenke meg en sånn selv :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orkan

Har på meg russe-joggebuksen min og en stor svart t-skjorte fra en håndball-cup jeg deltok på for mange herrens år siden. Er i full gang med å shine her hjemme, så da blir det klær jeg kan bli skitten og svett i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydeleg kjole men ville ikke hatt bukse under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brune chinos (eller hva det nå heter), hvit topp og hvite sandaler.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg litt dramatisk og kunstnerisk. Lilla og sort over hele fjøla. Nonfigurative krumspring, og oppsatt hår på "japansk vis", med strikkepinner på tvers av "knuten". Yay! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Akkurat nå har jeg på meg en kortermet, tynn, sommerlig morgenkåpe, hvit med noe abstrakt mønster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på meg en hvit shorts (Str. Medium)

Og en hvit singlet (Str. Medium)

En sports BH og en svart truse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sorte leggings, skjørt og singlet, med en blå/hvit stripet t-skjorte over! og "ballerina" sko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mega stor t-skjorte og pysjamasbukse.

Skal snart legge meg til å sove, så hvorfor ikke være konfortabel? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort mørkerødt skjørt og svart kortermet topp med sølvpynt på.Sorte strømpebukse med mønster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...