Gjest Applecore Skrevet 13. juli 2010 #661 Del Skrevet 13. juli 2010 Svarte tights, svart, tynn kjole, sokker med sløyfer og en varm cardigan over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 14. juli 2010 #662 Del Skrevet 14. juli 2010 Hvit tunika med puffermer fra saint tropez, jeanstights.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfalls Skrevet 16. juli 2010 #663 Del Skrevet 16. juli 2010 Sort bukse og en sortblå-stripete genser og lange sokker :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juli 2010 #664 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg orker ikke gå i trange klær - spesielt ikke på jobben. Jeg hater det mer og mer etter som hvor eldre jeg blir... I dag har jeg på meg lilla poseaktige bukser og hvit kjole over (denne forresten: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35305&productId=253581&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=) Jeg hater også å gå med BH, men må bruke det i dag fordi overdelen av kjolen er en smule gjennomsiktig (akk skuldrene mine ). Videre har jeg på meg sorte Harley Davidson Boots, fordi jeg synes det er behagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 16. juli 2010 #665 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg orker ikke gå i trange klær - spesielt ikke på jobben. Jeg hater det mer og mer etter som hvor eldre jeg blir... I dag har jeg på meg lilla poseaktige bukser og hvit kjole over (denne forresten: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35305&productId=253581&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=) Jeg hater også å gå med BH, men må bruke det i dag fordi overdelen av kjolen er en smule gjennomsiktig (akk skuldrene mine ). Videre har jeg på meg sorte Harley Davidson Boots, fordi jeg synes det er behagelig. Den kjolen var søt og fin!! Kunne tenke meg en sånn selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orkan Skrevet 16. juli 2010 #666 Del Skrevet 16. juli 2010 Har på meg russe-joggebuksen min og en stor svart t-skjorte fra en håndball-cup jeg deltok på for mange herrens år siden. Er i full gang med å shine her hjemme, så da blir det klær jeg kan bli skitten og svett i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juli 2010 #667 Del Skrevet 16. juli 2010 Hvite jeanscapri, turkis skjorte/tunika (type kort, dvs halvveis ned på rumpa). Barbeint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transemann 35 Skrevet 17. juli 2010 #668 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg orker ikke gå i trange klær - spesielt ikke på jobben. Jeg hater det mer og mer etter som hvor eldre jeg blir... I dag har jeg på meg lilla poseaktige bukser og hvit kjole over (denne forresten: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35305&productId=253581&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=) Jeg hater også å gå med BH, men må bruke det i dag fordi overdelen av kjolen er en smule gjennomsiktig (akk skuldrene mine ). Videre har jeg på meg sorte Harley Davidson Boots, fordi jeg synes det er behagelig. Nydeleg kjole men ville ikke hatt bukse under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 17. juli 2010 #669 Del Skrevet 17. juli 2010 blå piratbukse, svart singlet og svart hettejakke + svarte sokker og sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 17. juli 2010 #670 Del Skrevet 17. juli 2010 Brune chinos (eller hva det nå heter), hvit topp og hvite sandaler. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. juli 2010 #671 Del Skrevet 17. juli 2010 I dag er jeg litt dramatisk og kunstnerisk. Lilla og sort over hele fjøla. Nonfigurative krumspring, og oppsatt hår på "japansk vis", med strikkepinner på tvers av "knuten". Yay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. juli 2010 #672 Del Skrevet 17. juli 2010 Akkurat nå har jeg på meg en kortermet, tynn, sommerlig morgenkåpe, hvit med noe abstrakt mønster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ung mamma Skrevet 17. juli 2010 #673 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg har på meg en hvit shorts (Str. Medium) Og en hvit singlet (Str. Medium) En sports BH og en svart truse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 17. juli 2010 #674 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvit kort shorts og marineblå singlet. Litt nautisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transemann 35 Skrevet 17. juli 2010 #675 Del Skrevet 17. juli 2010 Fotsid hvit kjole med blomstermønster. Kosekveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstraale Skrevet 17. juli 2010 #676 Del Skrevet 17. juli 2010 sorte leggings, skjørt og singlet, med en blå/hvit stripet t-skjorte over! og "ballerina" sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 17. juli 2010 #677 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvit kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbarn Skrevet 17. juli 2010 #678 Del Skrevet 17. juli 2010 Mega stor t-skjorte og pysjamasbukse. Skal snart legge meg til å sove, så hvorfor ikke være konfortabel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. juli 2010 #679 Del Skrevet 18. juli 2010 Sort, vidt skjørt og deilig utvasket grønn t-skjorte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transemann 35 Skrevet 18. juli 2010 #680 Del Skrevet 18. juli 2010 Kort mørkerødt skjørt og svart kortermet topp med sølvpynt på.Sorte strømpebukse med mønster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå