Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

kjærestens t skjorte i grått, sort tights med blonder nederst, sportstopp og truse.

Da har vel han på seg din knelange kjole da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En korfallfarget enkel sommerkjole. Skal skifte til kongeblå fotsid silkekjole og se på konglege på TV i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fandens regn. :( Vil ha på sommerklær!!

Sorte slim-jeans, hvit singlet, blå og hvitstripete tunika, sort bredt belte, sorte overknee-støvletter. Har hatt på meg akkurat dette en gang tidligere, kom jeg på. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Eg har sove lenge i dag, så derfor har eg på meg ei grøn tskjorte og pysjamasbuksa til kjæresten min ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor svart kosetskjorte, og en svart shorts :) det kan ikke bli stort bedre, når jeg tenker meg om..

eller vent, jo, hvis drømmeprinsen hadde kommet valsende inn døra. Men når jeg tenker meg om enda en gang, så ser jeg jo ikke akkurat ut som drømmeprinsessen at the moment heller da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joggebuksa mi som er altfor stor. Lang varm ullcardigan over en herlig myk topp. Sokker og undertøy som er ufattelig kjedelig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyse, dirty jeans, kremfarget halvgjennomsiktig løs genser, store armbånd i tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kort hvit shorts med brun,- og hvit blomstrende tubetopp og en kort brun cardigan med 3/4 ermer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kommet fra grillaften.skiftet fra tynn lårkort sommerkjole til kosedress og hjemstrikkede tøffler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sort Tightsbukse

Sort lang singlett

Løs singlett med leopardmønster

Sort kardigan

Sorte balerina

(spritet opp med knallrøde negler, lepper og veske)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...