Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei likte antrekket ditt det var skikkelig stilig,av en eller annen grunn hadde jeg ikke sett for meg deg slik,tror det kan være avataren din som lurer meg hihi, uansett det var nydelig antrekk,kan jeg få spørre hvor du har kjøptvden kjolen

Å Tusen takk lipgloss :) Så koselig å høre..

Hee hee, ja avataren min er nok noe noen og enhver gjør seg en oppfatning av.. Den er valgt med litt humor og et snev av parodi på alle de som har "perfekte" avatarer ;)

Uansett, kjolen kjøpte jeg på bubbleroom, http://www.bubbleroom.no/nn?gclid=Cj0KEQjw4ZOwBRDoxpjAvPXAl5MBEiQAEek_3tL-muHmohkL8JSBUOj4nBmUk_l16eFFZ64Yx7f3BUQaAtB18P8HAQ&gclsrc=aw.ds, men jeg tror det er sånn 2-3 år siden dessverre. Men de selger mye i den stilen i kjoler, kanskje du finner noe du liker ;)

Uansett takk for komplimentet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Tusen takk lipgloss :) Så koselig å høre..

Hee hee, ja avataren min er nok noe noen og enhver gjør seg en oppfatning av.. Den er valgt med litt humor og et snev av parodi på alle de som har "perfekte" avatarer ;)

Uansett, kjolen kjøpte jeg på bubbleroom, http://www.bubbleroom.no/nn?gclid=Cj0KEQjw4ZOwBRDoxpjAvPXAl5MBEiQAEek_3tL-muHmohkL8JSBUOj4nBmUk_l16eFFZ64Yx7f3BUQaAtB18P8HAQ&gclsrc=aw.ds, men jeg tror det er sånn 2-3 år siden dessverre. Men de selger mye i den stilen i kjoler, kanskje du finner noe du liker ;)

Uansett takk for komplimentet

Takk for svar :) må inn å titte litt da,håper jeg kan finne den eller noe i den stilen.

Ha en fin kveld videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans, grå singlet, sort lammeullsgenser med dyp v-hals.

Senere idag blir det hvit bukse og hvit overdel. Pyntet opp med skikkelig fargeglade joggesko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svart truse, mørk grå joggebukse og brun t-skjorte. Full fargematch, og lekkert pyntet for anledningen (klesvask).

Edit: fjernet en ekstra g

Endret av SiMa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mørke boyfriend jeans

Hvit oversized t-skjorte

Sort knelang cardigan

Briller med sort innfatning

Grå joggesko

Behagelig og løst og ledig siden jeg ska tilbringe dagen med prøvetaking på sykehuset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...