FantasDick Skrevet 1. september 2014 #5221 Del Skrevet 1. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 1. september 2014 #5222 Del Skrevet 1. september 2014 Litt OT, men jeg ser at flere av dere poster collages fra Polyvore(?), hvordan gjør dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 1. september 2014 #5223 Del Skrevet 1. september 2014 Hvit Frank Shorter treningstrøye CMNC treningsbukse SportsBH fra Nike Har vært ute og jogget med bikkja, så da lar en finstasen ligge igjen hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenAwesome Skrevet 1. september 2014 #5224 Del Skrevet 1. september 2014 Litt OT, men jeg ser at flere av dere poster collages fra Polyvore(?), hvordan gjør dere det? Jeg vet ikke hvordan de andre gjør det, men jeg gjør det ved å lage kollasjen i Polyvore, poste den i en "hemmelig" tavle på pinterest, og trykke "åpne bildet i ny fane" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 1. september 2014 #5225 Del Skrevet 1. september 2014 Litt OT, men jeg ser at flere av dere poster collages fra Polyvore(?), hvordan gjør dere det? Jeg bruker snipping tool. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 1. september 2014 #5226 Del Skrevet 1. september 2014 Then I'll try: (Longchamp vesken ligner noe på den jeg har, bare at min har "ren flate" og er i lakk) også disse skoene: Takk til FantasDick og QueenAwesome 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenAwesome Skrevet 2. september 2014 #5227 Del Skrevet 2. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #5228 Del Skrevet 2. september 2014 Stripete genser fra Ralph Lauren og blå bukser fra Zara Anonymous poster hash: b043f...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 2. september 2014 #5229 Del Skrevet 2. september 2014 Svart, kort kjole med katter på (HM), svarte strømpebrøker, svarte golfsko, svart golfjakke. Eg fekk Rado-klokka mi attende frå reparasjon i går, så eg har på ho, enda det berre er ein tysdag. Ytterjakka mi er Burberry-frakken som sendte meg inn i shoppestopp, og som eg nå brukar ekstra mykje berre for å legitimere at eg kjøpte han, og for å få ned pris-kvar-bruk-raten (eg trur eg framleis er på over 1000,- per bruk). Veska er frå Minelli, beige, og matchar hanskane, som eg har fått av Mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 3. september 2014 #5230 Del Skrevet 3. september 2014 Olabukse fra Nudie, blå/hvit stripet skjorte fra BikBok, grå lang cardigan fra BikBok og svarte ankelstøvletter fra en skobutikk jeg ikke husker navnet på, kombinert med hvite perleøredubber og ett enkelt kjede i hvitt gull og ett enkelt armbånd i hvitt gull. På neglene, lyseblå neglelakk i samme farge som skjorten. Enkelt og greit jobbantrekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 3. september 2014 #5231 Del Skrevet 3. september 2014 Hvit maxikjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _LilleMy Skrevet 3. september 2014 #5232 Del Skrevet 3. september 2014 Hard Rock Cafe T-skjorte og undertøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 4. september 2014 #5233 Del Skrevet 4. september 2014 Blått chiffongskjørt, raud t-trøye med logoen til eit amerikansk collegelag eg likar, blå blazer og raude Vans turnsko. I dag tidleg hadde eg blå golfjakke og eit skjerf i halsen også, og strømper på beina, men no ligg strømpehaldaren og strømpene i veska mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 4. september 2014 #5234 Del Skrevet 4. september 2014 Med 3 røytende katter og mulig besøk i morgen; Slitte Rosner jeans, en dyp rosa Mexx genser.. og grønn støvsuger fra Nilfisk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 4. september 2014 #5235 Del Skrevet 4. september 2014 Med 3 røytende katter og mulig besøk i morgen; Slitte Rosner jeans, en dyp rosa Mexx genser.. og grønn støvsuger fra Nilfisk Neste gong koksgrått er motefarge skal eg bytte ut heile basisgarderoben min - eg har også katter, og det er gud hjelpe meg hår overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 4. september 2014 #5236 Del Skrevet 4. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 4. september 2014 #5237 Del Skrevet 4. september 2014 Kort rød blondekjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjibba Skrevet 4. september 2014 #5238 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Lys beige singlet, ein slags bluse som er blå, lang og tynn, svart belte i midjen, dongerijakke, mørkeblå dongeribukse og lys beige & semska converse. Endret 4. september 2014 av Kjibba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 5. september 2014 #5239 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Petrolblå trikotkjole med vidt skjørt frå Asos, trur eg. Har arva han frå ei venninne. Strømper i "nearly black" Svart golfjakke frå Benetton Svarte ballerinasko frå Hush Puppies Ytterjakka er ein svart blazer frå Mexx som eg fekk billig på ein outlet ein gong. Truleg frå 2012-sesongen. Rutete bomullskjerf i halsen Skinnhanskar Endret 5. september 2014 av Tigress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 5. september 2014 #5240 Del Skrevet 5. september 2014 Rød kosekjole, men blir noe annet etter dusjing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå