Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?


lilla91

Anbefalte innlegg

Gjest Tigress

Her er det mange som er fancy hele tiden :fnise: Selv sitter jeg i min store grønne genser med fugler på, en truse og lilla ullsokker. Jr i rød bokser. Koser oss hjemme og slapper av på en søndagsmårra :hug:

Kvar gong eg har lagt inn noko har eg vore sjuk, og har hatt på meg joggebrok og ulljakke.

I dag har eg på meg Hawai'i-kjole med palmer og hibiskus-blomer på, og Havaianas på føtene. Har ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Truse og bh. Går jo ikke an å ha på seg noe annet i denne helvetes varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

917782_0509_5.jpg

Kun denne. Ingen sko/jakke for jeg har ikke tenkt meg ut i dag - bare sitte inne å game i styggværet! :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-skjorte og nattshorts.

Er det noe som heter nattshorts? Hva er forskjellen på nattshorts og dagshorts?

Anonymous poster hash: 423d5...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

917782_0509_5.jpg

Kun denne. Ingen sko/jakke for jeg har ikke tenkt meg ut i dag - bare sitte inne å game i styggværet! :biggrin:

Jeg har en slik, skikkelig Harry :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahah, ja! Liker den litt likevel. :ler:

Me2. Den er så smakløs at den er gøy. :-P

Men ... Den kan også være stilig hvis stilen ellers er classy og enkel. :-) ikke akkurat en kjole jeg ville gått i familiebesøk hos kjæresten. Erm. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på meg en sommerkjole som er stroppeløs og knelang. Svart med blåe hawaii blomster. En av yndlingskjolene mine den sitter så bra på og er superkomfy. Har mange av samme typen :)Merke aner jeg ikke da den er kjøpt på sydentur på en eller annen bod :P :O)

I morgen skal jeg på byen en tur og da blir det en blå Gant kjole jeg arvet fra en kollega skikkelig fin med en liten sløyfe på, enkel og fin passform. Den + noe undertøy og flate ballerinas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dansedilla

Er det noe som heter nattshorts? Hva er forskjellen på nattshorts og dagshorts? Anonymous poster hash: 423d5...41e

Ja, underdelen til et nattdraktsett som består av shorts og singlet. Det kaller jeg nattshorts :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...