Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Svart, tettsittende genser med laaange ermer og "tommel" (deilig for frosne fingre), og et rødt, påsydd hjerte på venstre side; standard svart h&m-genser under, svart singlet under der.

Lyse olabukser, sokker med lilla og svarte striper, grå hello kitty-sokker under der igjen.

Svart truse med fargerikt trykk på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svart, tettsittende genser med laaange ermer og "tommel" (deilig for frosne fingre), og et rødt, påsydd hjerte på venstre side; standard svart h&m-genser under, svart singlet under der.

Lyse olabukser, sokker med lilla og svarte striper, grå hello kitty-sokker under der igjen.

Svart truse med fargerikt trykk på.

Hva slags merke er den svarte genseren med lange ermer og tommel? :sjenert: Den hørtes digg ut :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart treningsbukse, rosa treningsskjorte (nike drifit), svart bh og svarte hotpants med sølvhjerter på. Skal på trening, derfor :trene::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags merke er den svarte genseren med lange ermer og tommel? :sjenert: Den hørtes digg ut :Nikke:

Den er fra en nettbutikk som heter heavyred.com .

Stilen er ganske "gothete", men elsker genserne de har, de er myke og stretchy og deilige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen: Kan jeg spørre hvordan de er på størrelser? Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Gul taitruse, ikke bh, svart treningsbukse fra Sats, svart silke/ull overdel med lilla blonder nederst på ermene og rundt en generøs utringning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:helen: Kan jeg spørre hvordan de er på størrelser?

Jeg bruker str small her i Norge, og deres str small passet fint til meg.

Kjøpte en frakk der også, den passet fint, men armene var litt korte (det er ikke et problem med genserne da :P )

De har en str guide også, det står forklart hvor mange cm hver str er osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyse skinnyjeans, svart litt oversized singlet, grå strikkecardigan med sånn krage/front som henger drapert åpen, orientalsklignende ull/silke skjerf i rosa/korallfarger, svarte ballerinasko, svart skulderveske og hvite plastsolbriller(med speilglass, haha, the 90'ies are coming home ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Gressgrønn fløyelsmorgenkåpe med sorte kanter på ermene og langs forsiden. Snart er det sengen, der har jeg ingenting på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ullgenser,grå utvasket kosebukse ,sovehåret har jeg ikke rørt siden i går.

straks ut en luftetur i frisk luft og da gidder jeg flaten ikke å dålle meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte hullete sokker,gammel utvasket joggebukse med hull på kneet og jobb-tskjorten. Fordi det er comfy og har ikke rukket dusje etter jobb enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lysegrå kjole til rett over kneet, med et slags stort sommerfuglmønster over hele kjolen, i svart, grått og fersken. Tynn, svart ullcardigan over, og svart strømpebukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Mørkeblå jeans, lang auberginefarget, båndgarnstrikket overdel.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye jeans (i en str mindre enn før, juhu!), svarte sokker, undertøy i svart og en svart trekvart topp med tekst på. Mye svart i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grå genser med trekvartlange ermer. Tynn, kort, blå cardigan. Svart strømpebukse + grå 'over the knee' strømper. Svart skjørt med noe små hvite blomster på - sånn midt på låret lengde.

Halssmykke med en lilla "glass-stein", klokke, armbånd i gull og en sølvring med masse CZ på.

Endret av Ella_Grey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart blonde g-streng, svart blonde BH, barbeint, KISS t-shorte, gråe joggebokser. Jeg går verken på skole eller har jobb.. så du er nok derfor. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...