Gjest Sancha Skrevet 22. november 2009 #21 Del Skrevet 22. november 2009 pysj med sauer på... Åj :\ (?!) Ullsokker og bustete hår, nettopp våknet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 22. november 2009 #22 Del Skrevet 22. november 2009 Dress, suit up! (heia barney) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #23 Del Skrevet 22. november 2009 pysj med sauer på... Åj :\ (?!) Ullsokker og bustete hår, nettopp våknet. Våknet så tidlig en søndag? :s Har på meg blå pysjamas og sokker. Kaffekopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sancha Skrevet 22. november 2009 #24 Del Skrevet 22. november 2009 Våknet så tidlig en søndag? :s Har på meg blå pysjamas og sokker. Kaffekopp Ja voknet ganske tidlig. Måtte rekke et fly, og det verste jeg vet er å stresse til slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 22. november 2009 #25 Del Skrevet 22. november 2009 Pysj og snart smoothie (Som jeg skal ha inni meg, og ikke på meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #26 Del Skrevet 22. november 2009 "Den lille sorte", bolero, sorte bh og string og hudfarvede stayups. Har vært på vennefest og kom nettopp inn døra.... Nattinatti! :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lilla_* Skrevet 22. november 2009 #27 Del Skrevet 22. november 2009 Blå ullsokker, sort tights, rosa lang singlet og sennepsgul "kjortel". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 22. november 2009 #28 Del Skrevet 22. november 2009 hipster og linne + et teppe rundt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilla91 Skrevet 22. november 2009 Forfatter #29 Del Skrevet 22. november 2009 Pysj og snart smoothie (Som jeg skal ha inni meg, og ikke på meg ) Haha, så for meg at du satt med et glass smoothie, så var det klar ferig gå og helle over hele seg! Jeg har på meg en hipster, hvit joggebukse, hvit singlett og rosa fleecegenser, fram til klokka 5 i dag er lekse/slække/hviledag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 22. november 2009 #30 Del Skrevet 22. november 2009 Tynnslitte sokker Rosa Sheperd-tøfler kjøpt på DinSko Hotpants Oversized t-skjorte fra BikBok Hettegenser fra H&M Hvorfor? Fordi det er søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 22. november 2009 #31 Del Skrevet 22. november 2009 1 stk håndklede. Har nettopp kommet ut av dusjen og kommer ikke til å kle på meg siden sambo kommer hjem snart :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #32 Del Skrevet 22. november 2009 Acne-jeans (hex), hvit bh, hvit hipster, hvit singlet fra HM, HM-sokker i bomull og stripete ullgenser blå og grønn) fra Gant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 23. november 2009 #33 Del Skrevet 23. november 2009 lammullsgenser med v-hals hvit skjorte inni bootcut jeans armyboots +undertøy og sokker og noen smykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #34 Del Skrevet 23. november 2009 Grå buksedress med pinstripes. Ankelstøvletter med høye hæler. Hvitt undertøy og tynne strømpebukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shock Skrevet 23. november 2009 #35 Del Skrevet 23. november 2009 Grå kosebukse stappet i sokkene, ferskenfarget singlett og grå plain genser med glidlås + briller. Kraftige mensensmerter, nettopp stått opp og skal i dusjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 23. november 2009 #36 Del Skrevet 23. november 2009 baggy joggebukse (hvit) langt linne (sort) truse (rosa og hvite striper) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. november 2009 #37 Del Skrevet 23. november 2009 En strikketgenser, lilla topp, dongeribukse. Er på kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. november 2009 #38 Del Skrevet 23. november 2009 En hvit strømpebukse En hvit singlet En hvit genser Et svart skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Transelise_* Skrevet 23. november 2009 #39 Del Skrevet 23. november 2009 Har på meg grå genserkjole og sorte strømpebukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #40 Del Skrevet 23. november 2009 :)Hverdagskledd fra innerst til ytterst.....Hipstertruse, bh fra Change:), singlet fra LOGG, lilla genser m pingvinermer fra Vero Moda, grå trange jeans fra Josefsson og ullsokker:)Snart skal eg ut igjen og da kommer skjerf, ullkåpe fra Voice of Europe og støveletter fra Din Sko på..og skinnhansker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå