Heritære Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 (endret) Jeg har i ett par år slitt innimellom med søvnproblemer. Det er ikke noe system eller struktur i når problemet dukker opp. Jeg merker ikke noe på dagtid eller rett før jeg skal legge meg. Men, etter å ha ligget i sengen i ca 15-20 min så blir kroppen på en måte urolig. Jeg føler jeg må strekke på meg, men uansett hvor mye så stopper det ikke. Jeg ligger og vrir på meg og kaster meg rundt for å finne en god liggestilling som regel uten hell. Etter 1 time så må jeg bare stå opp. Da kan jeg fortsette å være rastløs ett par timer til. Noen ganger så går jeg og legger meg igjen og sovner uten problemer, men de fleste gangene så går jeg rundt. Noen som har noen gode forslag på hva problemet kan være? Jeg trener mye, har gode rutiner, men er nattemenneske uten tvil uten at det har gitt meg søvnproblemer tidligere. Har tenkt tanken på overgangsalderen, men jeg har tatt hormon prøver som viser at jeg foreløpig er langt unna den perioden . Endret 21. november 2009 av Heritære
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå