Gå til innhold

Noen anbefalinger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei! Jeg er på utkikk etter en dyktig kirurg i Oslo-området som er flink til å operere tunge øyelokk. Noen som kan anbefale meg noen som kan sakene sine?

Er de som jobber på øyelegesenteret på colosseumsklinikken å anbefale? Er det noen forskjell på de som jobber som øyeleger, og de som har spesialisert seg innenfor plastisk kirurgi når det gjelder operasjon av øyelokk?

På forhånd takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klemmer: Heisann..

Jeg ble operert på Colosseum øyelegesenter, legen heter Sidsel Gedde Dahl, tror jeg.. Hun er veldig flink og har et godt rykte.

Jeg har ihvertfall ikke angret på det

Lykke til :klemmer:

Skrevet

Jeg tror det er veldig viktig å velge en kirurg som har erfaring/spesialisering i plastisk kirurgi. Jeg ble selv operert av en øyelege i Oslo, en eldre og erfaren lege, men han hadde ikke peiling. Teknisk sett var det sikkert greit, men estetisk var det katastrofe.

Hvis du vurderer operasjon så snakk mye med legen før operasjonen, les mye selv først slik at du har spørsmål å stille legen i forhold til hvor mye han skal ta, hvilken metode han skal bruke. Er legen seriøs så gir han deg svar på alle disse spørsmålene uten å mukke.

Viktig:

La ham vise deg bilder av tidligere pasienter han har operert (det har de alle sammen), slik at du får et bilde av hva h*n selv mener er et godt og et akseptabelt resultat etter et inngrep. Hvis du er av ulik mening, så finn en annen kirurg!

(Jeg angrer bittert på at jeg ikke hadde kunnskap nok til å spørre om slike ting før min egen operasjon.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...