Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Mange plasser står det at bivirkningene som regel varer i 1-2. Er første dagen den dagen man får vaksinen eller begynner dag 1 dagen etter?
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Jeg tror den dagen de tok vaksinen er dag 1. Har iallefall sett det på mine unger og andres, at de begynte å bli ganske trøtte utpå ettermiddagen den dagen de tok vaksinen. Hos meg var ungene hjemme dag 2, den ene var litt sliten, den andre lett feber (38). Dag 3, som er i dag, begge helt fine.
Honesty Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Jeg tok vaksinen i går formiddag, og kjente ingenting, men fikk ganske vondt i armen utover kvelden. I dag morges våknet jeg opp med feber, hodepine osv. Håper det gir seg raskt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå